TEMAN SETIA

Undilah Saya

ASSALAMUALAIKUM....



        Ok sebenarnya aku memalu nak taip entry nie...sebab entry nie berbau pertolongan....cheh...nak mintak tolong pun malu...aku ada join contest taw...kira nie first time dalam hidup aku selama 20 tahun join contest...tak pernah aku join contest sebelum nie....lalala....






        Ok nie gambar yang aku letak untuk contest tue...malu oii malu...so sekarang aku nak mintak jasa baik makcik pakcik tuan tuan dan puan puan..adik kakak serta abang...untuk mengundi akul...harhar


CARA MENGUNDI :
1. KLIK SINI 
          2. klik 'undi' dekat bahagian atas sebelah kanan

          3. Cari nama Nyamuk Terbang
4. Tekan undi 
5. Sorang boleh undi sekali ja tau



       Terima kasih korang yang mengundi tue...nanti aku bagi cekelat sorang seketul...lalala


*p/s: aku join contest woi!!

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216