TEMAN SETIA

Terima Kasih Semua

ASSALAMUALAIKUM.....



        Entry nie...lebih kurang macam entry penghargaan la..hek...tanggal 16 september...dalam kalendar pun dah tulis....bahawasanya ianya adalah Hari Malaysia...tapi tapi....bagi aku..tue tarikh keramat....sebab tarikh tue lah aku mula lihat dunia *besday la tue.... 



        So kali nie aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada semua yang wish dekat FB...twitter..tagged...mesej....dan sewaktu dengannya....dan semua budak-budak kelas yang wish tiba-tiba dalam karoeke siap guna mikrofon *malu kot...tak lupa jugak kepada encik boipreng datang tengah malam depan rumah bagi hadiah *sweet la sangat...dan dan mak dengan abah yang sudi datang kulim untuk belanja makan...*mmuah mmuah



encik boipreng bagi... :)


kek dari Blogger Apakah




*p/s: saya dah tua ...


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

Sue PeLik said...

waaaa comelnyaaaaa best huhuhu

muhammad asyraf said...

selamat hari jadi.. :)

bestnya si dia bagi hadiah.. :)

Syazwan Che Deraman said...

Hb Birthday Nyamak!

eh,kalo dia bagi monyet hidup.
nyamak terima tak?

Mk Syahir said...

kek wa xde pon :(

❤~Emma Abduh~❤ said...

hepy belated day :)

Namee Roslan said...

happy belated !! maaf lambat wishh ! hehe :D

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216