TEMAN SETIA

Jalan Betul-Betul Mati

ASSALAMUALAIKUM.....




        Al-kisah...tadi pergi poli jap hantar assigment..gigih aku dari rumah dekat penang..pergi poli...semata-mata nak hantar assigment...kes nak PB tinggi punya pasal...so balik tue aku dengan encik boipreng singgah tengah wayang...menyempat lagi..dah alang2 abah bagi pinjam kereta kan....



       Sampai ja dekat wayang memang weekend tak payah nak gambar la suasana...memang bapak adik kakak...mari beli zalora...arghhh....banyak la orang....tambah nak deepavali + ada pameran buku apa kebenda tah....sampai tiga kali pusing cari parking...dah encik boipreng jenis tak reti nak sabar...main belasah jer parking...sampai hujung jalan..jenuh berjalan la...ok penat....



        Aku pergi tengok wayang sebab nak tengok James Bond 007-Skyfall jer pun..harhar...sebab aku nie cerita james bond dengan mission immposible memang minat la...tapi james bond kali nie macam kureng sikit   la....cerita macam tunggang langgang terbalik tumpah...tak sebest cerita lepas...tapi aksi tetap ada...cuma 3 jam jugak la cerita nie....berbaloi sikit aku bayar RM22...hewhew



        Masa nak keluar dari parking tue aku ternampak tulisan mengerikan dekat dinding sebelah kami parking kereta...situ memang dah jalan mati dah...memang tak boleh lalu..nak tahu tulis apa??

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/




          Ok...no komen kan???memang bebetul translate...aku gigih suruh encik boipreng berhenti sebab nak snap gambar..mana tahu boleh shoot filem seram dekat sini lepas nie..hakhak

*p/s: sambung study


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

Unknown said...

dead end?...hoho

Hafiz Hafizol said...

apa maksud dead end tu cik ? penghujung kemaitian kan ? ak bab bi nie lemah sskit.. eh bukan sikit. lemah byk hahaha

hnahdy said...

kalau melayu mcm biasa ja kalau kalau dalam English rasa seram la..haha

ReramaBiru said...

hehe nanti boleh shoot filem kat situ :)

Anonymous said...

hujung mati? haha

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216