TEMAN SETIA

Salam Maal Hijrah

ASSALAMUALAIKUM....



         Diam tak diam..kita dah pun sampai ke tahun baru hijrah..so dah korang dah berazam ker nak memulakan hijrah baru korang...aku pun macam korang...banyak sangat benda yang kena hijrah untuk tahun baru....jadi di kesempatan ini aku nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH untuk semua pembaca yang beragama Islam dan jangan lupa untuk baca doa akhir dan awal tahun...tak hafal??tak tahu??nah aku bagi siap untuk korang..hasil rembatan google...







ok bye >.<




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

8 sayang gua:

Qienah said...

salam hijrah juga..:)

❤farahin izzati❤ said...

salam maal hijrah blogger ^^ dari saya farahin izzati ^^

nur syafiqah said...

salam maal hijrah jugak ^_^

Azhafizah Md Nor said...

Salam Maal Hijrah ^__^

Mk Syahir said...

salam Maal Hijrah..

semoga kita terus berhijrah kearah kebaikan :)

محمد رازيق said...

salam maal hijrah. dah lama tak kesini

Izza Sakura said...

SLMT MNYAMBUT MAAL HIJRAH,follow cik nyamuk terbang di sini

nik ros said...

salam maal hijrah :)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216