TEMAN SETIA

Delta Search Application

ASSALAMUALAIKUM.....   



        Hello readers..ehem macam terajin pulak nak update blog..mood baru datang agaknya..nampak sangat mood raya dah habis..hoho...tapi kuih raya tak habis lagi...nak tak??emm korang pernah dengar tak pasal Delta Search...aku sebenarnya secara tak sengaja terdowload benda nie...nak download benda lain tapi nie yang termasuk dalam laptop..dan dah tak tahu macam mana nak buang...fungsi benda nie sama jer dengan google search..tapi baru nie ada satu yang aku rasa sangat best pasal Delta Search nie..jom tengok...



      Kalau korang bukak Delta Search korang akan jumpa benda nie...






        Bila aku tengok Design your Page tue terus aku cepat-cepat rasa nak explore..rupanya background web nie boleh tukar2..aiyoo teringat terus zaman myspace dedulu...ekeke...





         Korang boleh pilih design background yang korang nie..dan semua sangat comel dan cantik..walllahhh!!





         Korang boleh juga boleh pilih web yang korang selalu masuk dan letak dekat homepage...so senang la nanti...tak paayh sesusah cari dah kan??




       Pastu ada part khas untuk korang masuk social network..macam email ataupun chat facebook..nanti dia akan keluar dekat bawah sebelah kanan macma gambar dekat atas nie...so lagilah senang untuk korang kan...




       Tadaa!!!dah siap...cantik tak??please la cakap cantik...dah ada benda nie..hari-hari aku rasa nak tukar background..punya takde kerja..so korang...try la benda nie...tak rugi pun..hehe...


*nota NT : tolong bagi ubat malas untuk aku boleh?





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

4 sayang gua:

Shafuan Kechik said...

Delta Search adalah malware cara nak buang..
buang/uninstall Delta Toolbar

Shafuan Kechik said...

Baru perasan.. dia pakai windows 8

Nyamuk Terbang said...

@Shafuan Kechik hehe ha'a window 8

Nyamuk Terbang said...

@Shafuan Kechik ok tq

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216