TEMAN SETIA

REVIEW | The Smurfs 2

ASSALAMUALAIKUM.....




      Hello readers....hujung2 minggu korang selalu korang pegi mana?kalau tanya aku..hujung minggu memang wajib la xder kat rumah..meronda sakan...tapi selalu gi tengok wayang je lah..tu je yang mampu..so ahad lepas aku gi tengok wayang...pening betul nak pilih movie nak tengok..last2 decide tengok The Smurfs 2...aku nie pesen kalau tengok movie susah sikit nak pilih cerita kartun nie...tapi The Smurfs nie idak ler kartun mana sangat..cuma animation then ada campur manusia sikit..kira ok lah nak tengok kan...





        The Smurfs 2 memaparkan usaha kesemua The Smurfs untuk menyelamatkan Smurfette dari Gargamel.Smurfette diculik oleh Gargamel dan dibawa ke kota Paris.Tujuan utama Gargamel menculik Smurfette adalah untuk mengambil semua kekuatan dan kekuasaan yang dimiliki oleh The Smurf.Mampukah The Smurfs menyelamatkan Smurfette dengan bantuan sahabat manusia mereka iaitu Patrick dan Grace Winslow?


       Bagi aku kan cerita nie sangat comel.Geram betul tengok The Smurfs nie....memang comel gila..aku paling suka dengan Vanity..tak tahu kenapa..aku rasa dia comel sangat walaupun paling poyo antara semua..kehkeh..so korang...cepat-cepat la gi tengok The Smurfs 2...takkan nak layan cerita jiwang jer kan...sekali sekala layan animation apa salahnya...


*nota NT : tak berkesempatan lagi tengok The Conjuring

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

1 sayang gua:

hafiz hafizol said...

kat tempat aku x de wayang. ! HAHA

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216