TEMAN SETIA

Raih Pendapatan Sampingan Dengan Mudah

ASSALAMUALAIKUM....





        Hello readers...kali ni aku macam rajin pulak nak ajar korang cara nak dapatkan duit lebih..hehe...aku memang suka cari duit nih untuk diri sendiri....korang tak nak ke???tapi cakap awal-awal la...ni hanya pendapatan sampingan...idak la bermakna korang join benda nie korang tak perlu kerja yer...cuma tambah duit lebih...dan bukan MLM...aku memang tak minat dari dulu lagi MLM yer...



       Korang pernah dengar kan 8share dengan Churpchurp which is korang kena share iklan bila orang read baru korang dapat duit...tapi tapi ni...korang klik korang dapat duit...ha macam menarik tak??



       



       Ni adalah antara iklan yang aka diberi bila korang join...korang just klik setiap iklan dan tunggu sampai masa yang diberi habis...setiap iklan ada dinyatakan masa dan jumlah yang korang akan dapat...kalau macam aku ni rajin memang hari-hari la aku log in...so hari-hari aku dapat view iklan..makin rajin korang bukak maka banyak lah iklan korang dapat..memang nilai setiap iklan tu sikit jer tapi ada lagi benda lain yang boleh tingkatkan rewards korang....






         Selain view iklan...ada jugak survey untuk korang complete...survey ni jumlah payment korang akan dapat lagi tinggi...tapi tak selalu lah korang akan dapat survey yang matching dengan korang...kena rajin la klik...so benda nie korang memang kena rajin baru korang dapat haaa....







        Nie adalah sikit view aku punya profile dah jumlah aku dah cashout sepanjang aku join benda nie...setiap USD8 korang dah boleh cashout...nampak macam payah kan nak dapat sampai usd8 tu...aish jangan risau lah...kalau korang rajin seminggu sekali korang dah boleh cashout tau...yang bestnya cashout tak perlu tunggu hujung bulan baru masuk akaun...setiap isnin dan jumaat korang boleh cashout...dan dalam 2 hingga 3 hari dah masuk dalam akaun bank korang....



       Mesti korang tertanya kan macam mana boleh masuk dalam akaun bank korang terus...haaaa korang kena sign up paypal...so korang cashout ke paypal...dan dari paypal tu korang boleh transfer terus ke akaun bank korang dan diconvert automatik ke ringgit malaysia...apa tu paypal???macam mana nak buat akaun paypal??korang boleh refer entry NIE



       Menarik tak???macam nak try tak??jangan risau memang masuk ke akaun korang...aku dah dapat.....serius tak tipu...kalau korang nak try join je SINI.....dan ikut arahan serta isi apa yang disuruh....tak rugi apa-apa pun...internet slow??benda nie internet slow pun still boleh hokey...cuma kena guna laptop atau pc...tak boleh guna smartphone....ok kalau tak faham apa..just email aku...email aku ada di side bar...rerajin la cari...selamat mencuba....



*nota NT :: ilmu harus dikongsi




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

0 sayang gua:

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216