TEMAN SETIA

FB Berubah Lagi

ASSSALAMUALAIKUM.....



      Hello hello..mentang2 cuti 5 hari..memang kerja mengupdate blog semakin giat la menular dalam diri aku...hekhek....dah tak der kerja nak buat kan..ketupat beli kedai..rendang dah siap..cuma tunggu raya jer...kehekk *gelak musim raya....so bila dah tak der kerja...kita online la lama-lama..refresh refresh refresh web yang sama sampai lebam..nampak boring dekat situ kan??



        Disebabkan aku nie peminat setia Mark Zuckerberg yakni pengguna setia FB..maka dengan ini saya mengisytiharkan aku lah yang paling concern sekali tentang perubahan serta zaman akil baligh FB nie..memang setiap perubahan dalam diri FB nie aku selalu perasan..dan perubahan yang paling baru adalah........


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

saja nak bagi entry panjang...ayuh senamankan jari anda untuk scroll lagi

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



       Kan??nampak lain dekat situ??atau FB aku sorang jer yang jadi macam nie...fb korang macam mana???


*p/s: boring teruk..ok tidur




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

4 sayang gua:

Nik said...

fb mmg asyik berubah jea skarang ni kan.mcm la diorg tgh ubah

Anonymous said...

nanti mesti smua pun kena sama haha mcm timeline :D

cik kiwi's said...

fb kite tak berubah pun..eh eh eh~

Namee Roslan said...

bahagian message berubah la. yang lain tak perasan.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216