TEMAN SETIA

NuffnangX Untuk Blogger

ASSALAMUALAIKUM.....




         Hello...ok hari nie hari raya kan..so Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam...dan kita doakan sema jemaah haji dekat sana dapat mengerjakan haji dengan selamat...amin...


         Ok untuk entry kali nie aku nak perkenalkan satu lagi komuniti khas untuk blogger...benda nie tak salah aku baru jer dilancarkan...NUFFNANGX.....



Apa itu NuffnangX???

NuffnangX adalah satu komuniti khas untuk blogger...di mana anda boleh follow dan cari blog kesukaan anda....blog-blog ini telah diasingkan mengikut kategori....nuffnangX juga mempunyai ruang 'conservation' di mana anda boleh berborak sesama blogger...sangat menarik..dan aplikasi ini sangat sesuai untuk pengguna smartphone...jom tengok video mengenai NuffnangX






         Aku pun baru jer join NuffnangX nie..dan masih lagi explore tentang benda nie..dan aku yakin ramai blogger belum join benda nie...so apa lagi..jom join..boleh kita tukar pendapat sesama blogger....




ini blog saya!!...hehe tengok semua entry kita yang lama atau baru akan keluar dekat nuffnangX nie..so lagi senang pembaca nak cari entry yang diorang suka...


3 blogger terkenal nie pun dah join taw NuffnangX...


dan last sekali cepat-cepat sign up dan follow blog aku... 


*p/s: selamat hari raya semua






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Nik said...

sis tak sempat lagi nak daftar.huhu

Namee Roslan said...

eh ruangan comment blog n tak pakai nuffnang x ke ?

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216