TEMAN SETIA

TEKA-TEKI #1

ASSALAMUALAIKUM.....




         Sambil layan hindustan dekat tibi 2...aku nak bagi teka-teki lah dekat korang...tapi tapi...nie bukan teka teki kosong kosong kosong*lagu najwa letip bermain di udara....tapi teka-teki ada hadiah...yeehhaaaa...bestkan...tp hadiah cikai ja lah..iteewww bukan blogger pemes yuuu...earning pun xbyk...ok banyak cakap..teka teki tekok tokak tak start lagi..nie ha teka teki dia...



Apakah maksud 'KHABI KUSHI KABHI GHAM'




          Ha...amacam???teka teki sangat kan..hekk..bleh jawab tak...sapa yang tengah layan cerita KKKG sekarang..confirm boleh jawab..ok tak per...aku nie jenis ada hati perut limpa..paru goreng lada....aku bagi masa untuk korang fikir...sampai 30 Oktober 2012...okeng???sapa-sapa yang nak jawab..tinggal ja komen dekat ruang komen entry nie...selamat mencuba... >.<


*p/s: dance dalam cerita KKKG sangat superb...
TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Unknown said...

Maksud 'KHABI KUSHI KABHI GHAM' adalah "Kadang2 gembira Kadang2 sedih"..

Anonymous said...

kadang sedih kadang gembira

Namee Roslan said...

orang atas saya dah bagi jawapan dah. hehe

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216