TEMAN SETIA

Rezeki Sambil Belajar

ASSALAMUALAIKUM.....



       Tadi jalan-jalan dengan member...pusing sana sini....pastu singgah bank *memang dah benda wajib tiap minggu....saja check balance duit sebab ayah aku cakap dia dah masukkan duit....memandangkan aku nie jenis malas tahap maksimum....jadi ayah aku kena lah bank in duit...sebab aku malas nak balik rumah walaupun rumah setapak ja dari kampus *ini tipu....jimat duit minyak la konon...padahal motor aku tue mengkedarah minyak mengalahkan kereta...siyes pening nak jaga..tapi aku sayang motor tue..mmuah..



       Ok bukan nak cerita pasal motor...nak cerita pasal benda best dalam hidup..harhar...kemain hiperbola...berbalik kepada kisah bank....masa aku check balance tue..aku tengok duit aku ada lebih dari yang ayah aku masukkan...pelik la jugak...tapi tak pe lah..ayah aku dapat bonus kot..sebab tue dia masukkan lebih...kahkah...andaian sendiri...



      Pada sebelah malam pulak..tangan gatal check email..padahal sebelum nie memang tak pernah check pun..last check pun 3 bulan yang lepas..sebab malas nak tengok email facebook yang beriban tue..tapi tadi check jumpa ney....






        And i was like...whoaaa...agak teruja sebab nie first time terima duit dari says.my...patutla duit dalam bank ada lebih...best best...sebab tak payah susah nak cash kan cheque...yer dak??aku dah la pesen malas nak kena bank..kena ambik nombor lagi..tunggu giliran..bla bla bla...walaupun hanya RM50 tapi cukuplah untuk aku berbelanja selama 3 hari...*kononnya


        Dan ini membuktikan says nie sangatlah jujur!!!jom join says!!!!JOIN SINI


       Jangan lupa AFUNDI aku dekat SINI, SINI dan SINI

*p/s: dah macam berkempen..haha

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

Aimacomel said...

rezeki alhamdulillah.. muhun belanja wa eskem =)
cikgu kita kata dulu rezeki kalau kita berkongsi besar pahalanya :) hehe

Zul De Alexis said...

mohon belanja wa jugak..haha

Namee Roslan said...

namee nak gak join says.my ni tapi namee macam tak faham :/

Nik said...

rezeki la tu .kira byk la tu dpt rm 50.

tuanseliper said...

ehem bila nak share dgn gua? hikshiks :p

suria lekatlekit said...

Akak pn nk try jugak la.nuff skrg mcm dh x pndg je blog akak jd akak pn nk berpaling tadah jugak.. Hahahaha

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216