TEMAN SETIA

REVIEW | SINISTER

ASSALAMUALAIKUM....




        Setelah sekian lama tak jejak wayang...akhirnya semalam encik boipreng ajak tengok wayang sebab dah alang2 keluar kan....dah sampai dekat GSC tue...dah blur pulak tak tau nak tengok cerita apa...kalau ikut hati aku...semua cerita aku nak sebat...harhar...banyak gila duit kan...last2 tengok la cerita 'SINISTER' ney sebab amoi jaga kaunter tue cakap cerita hantu..aku nie spesis paranormal..ececey...minat cerita puaka...lepas tue takut sensorang...lalala....






       Ok tengok poster macam xder apa kan??


SINOPSIS: 


         Filem karya pengarang 'Paranormal Activity' ini mengisahkan sebuah keluarga yang berpindah gara-gara si suami ingin membongkar misteri yang terdapat dalam rumah tersebut bagi menjayakan buku karyanya sendiri....dalam membongkarkan misteri kematian 5 buah keluarga yang dibunuh dengan cara yang sama..pelbagai perkara pelik berlaku terhadap keluarga mereka....kelima-lima keluarga tersebut dibunuh dan yang lebih aneh..salah seorang dari ahli keluarga mereka hilang...persoalannya...siapakah yang membunuh kelima keluarga itu?apakah motif pembunuhan tersebut?dimanakah anak keluarga yang hilang itu?dan dapatkah keluarga si penulis buku tersebut selamat?



        Ha kalau korang nak tahu kesudahan cerita nie..kenalah gi tonton sendiri..dan aku jamin korang mesti menjerit dalam panggung...sebab aku nyaris menjerit..memang banyak scene mengejut..kalau rasa sakit jantung tue..dok rumah diam-diam......





*p/s: muka budak dalam cerita nie aku mimpi semalam...


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Ana Farhana said...

mcm best je cte camni :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

waaa, mcm seram je smpai termimpi2.. da lama betik xtngok wayang

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216