TEMAN SETIA

Tahniah Blog Anda di Review Part 1


ASSALAMUALAIKUM....


       Ok dah tiba masa untuk aku review blog mereka yang menginginkannya *baca dengan sepenuh hati baru boleh faham...





Blogger pertama yang bertuah adalah...blog mksyahir..ok budak nie admin untuk group APAKAH??
group memang sangat meriah dan sporting
join kalau nak tahu sendiri betapa meriahnya group tue...
tak tahu la dari mana datang perkataan MK tue..
mungkin dari MJ?? (michael jackson)
ataupun MU...(manchester united) *tak dak kaitan...
blog budak nie ada buat cerpen 
yang boleh buat orang berak cirit warna kuning ala ala chezzy wedges*geli kaw
follow la kalau nak baca semua entry dia yang best giler tue





ok nie blog baru aku nampak setakat nie
memang tak pernah masuk pun sebelum nie
so bila dah jumpa..
aku pun godek la blog beliau..
and wow...
blog blogger kreatif 
hehe
ok blog nie memang penuh dengan info
anda akan diajar step by step tentang apa sahaja berkaitan IT
follow untuk tahu dengan lebih lanjut






ok bila tengok nama blog..
mesti korang dah dapat agak kan blog nie macam mana...
and yes...blog nie memang berkaitan dengan dunia siber
banyak info yang korang boleh dapat melalui blog nie
jom la follow untuk tambah ilmu kita berkenaan alam siber nie





Sama macam blog no 2...blog nie juga baru first time aku masuk
sangatlah comel
dan aku syak mesti tuan dia comel ala-ala chipsmore gitu..
blog nie lebih kepada all in one blog
macam blog aku
semua benda disumbatkan..
jom follow blog comel nie




The pinky blog..aww comel
aku memang suka dengan pink nie...
blog nie first aku masuk
dan not bad
cantik sangat blog dia
cuma agak berat
nasihat aku..cuba kurangkan widgets yang tak penting
jadikan blog anda simple but nice to visit
sebab bila blog ringan orang pun berminat nak lawat kan....
jom follow blog cantik nie


*p/s: sapa yang nak kena review lagi..baca entry sebelum nie...

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

Hafiz Hafizol said...

mana blog ite ? :'(

Anonymous said...

blog apakah tu best!!

Zul De Alexis said...

blog MK dan dimensi siber tu biasa masuk best blog diowg...hebat2

Everything's Everythings said...

Tak kenal lagi semua blogger tu.. nk terjah juga lah nnti ^^

Shafuan Kechik said...

Blog Dimensi Siber tu mmg hebat banyak dapat belajar tip-tip hacker..

Unknown said...

blog apakah best!

Namee Roslan said...

banyak blogger2 baru juga kan !! tapi kenapa zaman blog dah tak meriah eh.. :B

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216