TEMAN SETIA

TIPS | Cara Popular Di Youtube


ASSALAMUALAIKUM.....



       Dah lama rasanya aku tak tampil dengan tips terbaru dari kepala hotak aku yang grand brilliance nie...harhar....jadi hari ini aku tampil dengan yang berguna untuk semua....tips untuk tampil popular di youtube...tapi sebelum tue vote dulu aku dekat SINI dengan SINI



1. Ceritakan tentang diri korang..tambah kalau korang dapat MC dari doktor....jangan lupa buat muka ala-ala comel untuk tarik orang subscribe korang....


2. Parody kan segala video yang orang buat..pastikan video parody korang tue boleh buat orang gelak sampai rasa nak bunuh diri

3. Buat tutorial yang tak pernah orang buat...tutorial cara tido ker atau cara berak dengan berkesan...

4. Kalau korang ada gitar....main lah lagu yang korang nak walaupun suara tak sedap..tapi cuba upload juga agar orang yang dengan dapat mimpi ngeri di malam hari..kalau takder gitar..pinjam dengan jiran sebelah...

5. Susun gambar korang cantik-cantik pastu edit guna movie maker..upload dekat youtube...jangan lupa untuk pastikan gambar tue dalam gaya yang sama cuma baju ja lain...



Ok itu sahaja..kang aku bagi banyak2...ramai pulak yang popular...


*p/s: tak payah nak ikut sangat tips nie



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Admin said...

x kira nak ikut jugak

lily butterfly said...

nice tips..
n bloglist awak :)

Namee Roslan said...

video parody best gila.haha. sape nak famous sila buat parody !! :D

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216