TEMAN SETIA

JOM MINUM!!

ASSALAMUALAIKUM

hello hello
lama rasa tak update kan??
(lama la sangat)

sory la kawan-kawan agak busy sikit
(ayat bajet macam ramai sangat nak baca)
tak pa lah..janji semua hepy
ha blogger2 sekelian sihat ka??
harap sihat la semua naa

ha lupa pulak pasal tajuk entry
mesti hampa aku ajak hampa minum carlsberg or tiger
haha 
aku tak teguk la ayaq setan tue
sebenaqnya tadi aku pi la 7 eleven
pastue nak beli ayaq
punya la pening tak taw nak beli yang mana
(besa la ayaq banyak jenis sangat)
tiba-tiba terjumpa ayaq
|
|
|
\/

ICE APPLE TEA..
pergh sedap weyh
selalu dok dengaq ice lemon tea ja kan
ha ada weyh ice apple tea
(ka aku sorang ja yang tak taw)

rasa dia sedap la
ada rasa apple campuq ayaq teh
(cam bodo ja ayat)
tapi memang betul sedap
kalau tak percaya hampa try la sendiri

p/s:: 7 eleven ada buat contest hadiah pergh memang best
kalau nak taw contest apa
pi la 7 eleven pastue ambik kad macam bawah nie

aku nampak dslr tue ja nikon d3100 kot :)


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

Unknown said...

teringin nak minum... ^^

Nyamuk Terbang said...

@KeTaM_BaTu
minum la..sedaaap :)

Danial Razak said...

ice apple tea??baru kali pertama dengar..rasa macam jakun pulak..hahah..^_^'

olen said...

nak minummmmmmmmmm! hehehhe

Nyamuk Terbang said...

@Danial Razak
try la beli..seasons punya brand

Nyamuk Terbang said...

@zureen
jom2 meh

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216