TEMAN SETIA

TOPUP!!!!!!!!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM!!

fuhh!!penat memikior nak hupdate apa
akhirnya ketemu jua
terima kasih kepada HAFIZ kerana memberi idea kepadaku

dah ayat skema semacam
haha
okey2 aku nak cerita pasal topup la hari nie
bukan nak cerita sebenaqnya tapi nak survey

kepada yang membaca:::

dalam seminggu tue hampa topup bapa hari???
ka topup hari-hari nie
jenis yang spesis suka gayut memang sah hari-hari topup
macam aku zaman mula-mula berkenalan
gila hari-hari aku topup
sampai makcik kedai topup tue pun kenai aku *makcik ka auntie??
time tue memang kaya la orang yang jual topup lau ada 189729181juta orang macam aku


aku try nak tahan topup RM10 seminggu
tapi memang gagal
nafsu membuak-buak *sapa yang otak kuning nasib r
tambah pulak dengan SOS topup yang mengamalkan riba
kadang-kadang RM30 seminggu
memang habis la duit elaun aku


tapi tapi
sekarang dah kurang la sikit
sebab semua sibuk
bila free baru la aku kol en. kucing *dah tiba2 sebut nama dia
so aku berjaya menyelamatkan kredit aku
pergh RM10 dua minggu
TAHNIAH BUAT DIRI AKU
*ada  yang nak bagi pingat tak??


gila gambar xdk kaitan dengan entry...dah terjumpa nasib la


p/s :: entry nie terkecuali untuk yang pakai bil

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

32 sayang gua:

Muslimah Optimis said...

kucing love katak?? ke nyamuk ni?? ke ada skandal dengan kucing serius ni..haaaaaaaaaaaaa... hihi.. btw.. topup sekadar yang mampu okeh..

Nyamuk Terbang said...

@Muslimah Optimiskatak tue nama fb sblm jahiliah..haha...kucing hijau ok bkn kucing serius

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh..

tahniah berjaya tahan topup tok 2 mgu...sama la..ila kdg2 2 3 hari dah habis topup...ehheh

Syazwan Che Deraman said...

dah lama saya tak topup.
tolong topup untuk saya wahai nyamuk.

Nyamuk Terbang said...

@ILA HonEyBuNNyhaha sehari pnn pnh...bleh bkk kedai topup lpas nie

fara murni said...

bguslah dh kurgkn..
kite jrang2 top up le..
hehe

Cikal Ananda said...

Assalamualaikuum,,..
kunjung sekejap nie cik,,
nak baca'' tulisan,,.
Thank ye,..

HaFiz said...

biasalaa nama lg sahabat blog..kene bantu..any way thank for mention my name..visit ME

Nyamuk Terbang said...

@Syazwan Che Deramaneiii pilot nie kedekut btl

Nyamuk Terbang said...

@fara murnihaha bgus2

Nyamuk Terbang said...

@Cikal Anandaya sila baca..jmput2

Nyamuk Terbang said...

@HaFizmost welcome SB

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

rm3 untuk 10 hari.. pastu x topup utk 5 hari, minimun la... hahah

Nyamuk Terbang said...

@LinE PuTih LiNe HiTaMpergh hbat..nk bljar

eik`S noName said...

amboi..nak bukak perniagaan to4 lalpas nie....ahaks

Nyamuk Terbang said...

@eik`S noNamejom bkk sma2...kaya ooo

Miss.Gorgeous.Cute.Happy.Beautiful.Hardworking.Good ; thelawa - missdotadia said...

best oouh. hahaha :)) nyamuk suke bace post nie. hahaha

Nyamuk Terbang said...

@Miss.Gorgeous.Cute.Happy.Beautiful.Hardworking.Good ; thelawa - missdotadia haha pnjang benor nama

EkaBukanMakcikKau said...

untuk pengetahuan kau aku tak pakai enset sejak taon lepas sebab aku budak yang sangat baik kute dan menawan dan ohsem yang tak nak bakar duit untuk topap tapi hanya untuk char kuew tiaw . hidup char kueh tiaw ! bhahahhaaa
PERKARA YANG KAU WAJIB KAU BUAT SEBELUM PUASA.KAU NAMPAK PUASA DISITU?INI BERMAKNA JIKA KAU TAK PUASA,DOSA KAU AKAN BERTAMBAH.FULAMAKKKKt

kim heeruul said...

gua topup Rm5 seminggu je..=)
selamat berpuasa..=)

Cik Jannah said...

eh, nyamuk merangkak takde? hehe

kaizen said...

sy penah rm10 sbln amacam?? leh lawan kaa??? heheheeh jimat cermat itu perlu....

*mkin lame mkin byk duit nk pkai kat bnde lain...

latest entry 2 Benda yang Blogger TAKUT & Urban : Camera Paling CANGGIH

SimplySeoul said...

Makin kurang dah top-up2 ni. Hp pun xlekat sgt. Hehe. Kalau dulu2 RM10, 2 hari pun boleh habis.

Nyamuk Terbang said...

@EkaBukanMakcikKauchar keow teow bkn sdap pn

Nyamuk Terbang said...

@kim heeruulleh cyer ker??
haha
slmt berpuasa jgk

Nyamuk Terbang said...

@Cik Jannahnyamuk berguling ad r

Nyamuk Terbang said...

@kaizenerr mcm x terlawan jer
haha

Nyamuk Terbang said...

@SimplySeoulrm10 sejam pn penah
hehe

Far8 budak baik said...

kalau kita simpan
duit topup tu dari dulu
syre bolehh kawin dah skrg..
hahahahahaha
selamat berbuka wehhh

Nyamuk Terbang said...

@Far8 budak baikkwin ja ingt
haha
ok slmt berpuasa

iPai said...

heee .. muda remaja memang biasa macam tuh .. cuba2 laa jimat ye ..

Nyamuk Terbang said...

@iPaidah berjaya dh jimat skunk

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216