TEMAN SETIA

ALAHAI AYAQ GAMAT!!!!

ASSALAMUALAIKUM!!

rajin pulak la aku update entry baru sekarang nie
haha
nie meh aku cita pasai ayaq gamat
apa kes pulak dah kali nie

baru-baru nie aku terlibat la dengan kemalangan (bukan accident teruk)
ada la luka dalaman
xteruk pun
tapi buat teruk pi la
so dok sakit la
(sakit sangat la kan padahal manja)
pastue pi klinik sana
pi hospital sini
ambek ubat bagai
sampai tak termakan dah ubat
dok sakit jugak
ayah aku pun cadang la nak minum ayaq gamat

as we know
ayaq gamat nie memang baguih untuk luka dalaman
aku lepas-lepas dengan ayaq gamat tue terus pupp terbayang ghupa gamat
ashoo manyak geli maa
aku pun bagi la 1001 alasan kat ayah aku
(punya tak mau ayaq tue)

ayah aku cakap la minum aa
ayaq nie rasa macam tembikai susu
(perghh punya la jauh beza)
aku pun dengaq ja macam tue
rela hati la pi minum
hentam bubuh sampai dekat segelas
(gila punya nak baik)

tiba-tiba........................
|
|
|
|
\/

jeng jeng
bluekkk!!!
memang la ayaq tembikai susu
tapi hat yang dah basi
adoi bau dia
tak taw la camna
tobat tak minum dah ayaq tue 
tak kira la nak bagi baik ka tak

p/s:: nak ja aku tukaq ayat tue dengan mineral water..hehe





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

14 sayang gua:

iPai said...

owh air gamat ke ? ada juga minum ada cecair likat gamat .. mak suh minum pagi2 .. sedap gak .. walaupun rasa dia cam pelik2 sikit ..

AZTIQAH said...

@iPai
sedap ka??aduyai

iPai said...

sedap2 .. rasa cam ... jap .. rasa cam ne ek .. takleh samakan dgn rasa buah ..

tp ada rasa masam sikit .. ada manis skit .. so jd r sedap .. uhuh

aztiqah, dslr tuh ko pakai kamera ape ek ?

AZTIQAH said...

@iPai
nikon d90..npa

candybiru said...

air gamat tak pernah try ag..tp sup gamat sedap..cuba try sea cucumber soup..sedap gilak..eheheh

AZTIQAH said...

@candybiru
haha allergic dh dgn gamat2 nie
tpi tue la good for our health kn

CikRangers (CR) said...

air gamat bkn da bau x best ke?hehehee

AZTIQAH said...

@CikRangers (CR)
rsanya menyeramkan la cik rangers

iPai said...

owh d90 .. mantap .. tgh cari tutorial utk canon .. tak reti guna langsung ..

AZTIQAH said...

@iPai
canon stakat nie xpnh pegang lg..nikon ja dok pegang ;)

iPai said...

sebab sebelum ni blaja guna kawan ye nikon d3000 .. skali yg sampai kat tgn canon .. haddoi

AZTIQAH said...

@iPai
ok r tue..ad jgk kn??ehhe

iPai said...

uhuh .. tak belajar guna .. adik je conquer .. rasa cam malas plak nak belajar ..

air gamat ni dah abes ke blum ?

AZTIQAH said...

@iPai
ad lg r...xminum pn..eiii

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216