TEMAN SETIA

Rindu zaman sekolah

ASSALAMUALAIKUM

haha
sihat ka semua nie
sihat sihat la nah
yang tak sihat
pi tidoq
dok on9 apa g

weyh2 hampa semua pernah sekolah tak??
(soklan bodo)
pernah kan??
bagi yang tengah sekolah tue
mesti rasa macam malas ja kan nak pi sekolah
tak pun mesti time cikgu ajaq tue
dalam hati dok kata macam2
tak pun dok tengok jam
tunggu bila nak balik
kan??

toksah dok mohong la
aku pun dulu macam tue
tapi taw ka hampa
bila hampa habis dah sekolah macam aku la
hampa mesti akan rindu zaman sekolah
serius weyh
aku la rindu gila
walaupun dua tahun baru tinggal

rindu nak ponteng kelas ngan member (upps)
rindu nak makan kat kantin sekolah
rindu kat pakcik guard
rindu la semua kenangan yang ada
rasa cam nak ja masuk balik sekolah
macam mana la rupa sekolah aku la kan????

ha hampa tak rindu ka weyh???


p/s:: hargai zaman sekolah anda :)

bosan gila entry nie kan??

AKU TAK DAK DALAM NIE ...HEHE


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

ADLYNN ADAMZ said...

akak lagiiiiiii rindu...huhuhuh

AZTIQAH said...

@ADLYNN ADAMZ
nk pi skolah blik la kak

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216