TEMAN SETIA

ENTRY KHAS UNTUK CIK LYSSA

ASSALAMUALAIKUM

fuhh seperti yang sedia maklum
blog lama aku dah xbleh guna
so terpaksa la buat blog baru nie
penat weyh..
seminggu woo edit baru dapat blog yang entah la cantik ka tak

ha berbalik kepada tajuk kita (macam forum perdana)
entry nie aku buat khas untuk CIK LYSSA
sebab tadi ada la dua tiga empat lima orang tanya
pasai benda2 yang dalam blog aku
aku tak taw nak jawab apa
sebab semua aku guna tutorial dalam blog lyssa

so kalau nak taw kena la singgah blog lyssa okeyh???
follow la nah

to lyssa::
thanx to all tutorial
sangat2 berguna

>.<


comey betoi makcik sorang nie..celik IT plak tue
thanx lyssa :)


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

Lyssa Dollixious said...

Amboih.. panggil saya mak cik yer ? nak kena ni . huhu ;)

AZTIQAH said...

@Lyssa Dollixious:: hha xtakut pun :)

rda dax gurlz's diaries.. said...

huhu...

AZTIQAH said...

@rda dax gurlz's diaries.. :: napa ek?? ;)

Lyssa Dollixious said...

@AZTIQAH

wahhh !! Tak takott ekkk . cepukk kangg :)

AZTIQAH said...

@Lyssa Dollixious
hehe xtakut jugak meyh..kamu kecil jerp ;)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216