TEMAN SETIA

(BW) Zombie Menyerang One Utama

ASSALAMUALAIKUM......




        Hai korang...korang pernah tak dengar cerita pasal zombie???nie bukan zombie vs plants tue tau..itu game..ini zombie yang betul-betul punya...bukan cobaan...menurut mitos...zombie nie bukan hantu tau..tapi manusia yang telah dibomoh dan digunakan sebagai 'hamba' dalam pelbagai tujuan...selama nie Atie pun ingat zombi nie hantu....selalunya kepercayaan dan amalan ini diamalkan pleh masyarakat Vodoo...



      Ha korang nak tahu tak macam mana nak buat zombi nie...tapi ingat korang jangan pula cuba...syirik nanti...seseorang yang akan dijadikan zombie akan diberi makanan yang mengandungi kulit katak..setelah memakan makanan itu orang tersebut akan kelihatan seperti sudah mati walaupun pada hakikatnya mereka belum mati..kemudian mereka ditanam dan dibiarkan selama 2 jam dan digali semula kubur mereka tue....ha nie konon-konon nak buat macam mayat digali semula la..padahal manusia...


     Mesti korang pelik kan..kenapa dalam cerita selalu zombi nie macam serang manusia...mintak otak bagai...ala macam cerita Zombi Kampung Pisang tue..ngeh~~...



       Ha macam nie..lepas dah gali kubur tue...manusia nie akan diberi makanan..yang dikenali sebagai 'datura'...datura nie boleh bagi putus segala benda yang ada dalam kepala otak*tak tahu nak terang..ala senang cerita lepas makan datura nie...terus jadi gila..mental gitu..tak ingat apa-apa..lepas tue baru lah diorang nie dijadikan orang suruhan...hmm...Atie pun baru tahu yang zombi nie bukan hantu sebenarnya...so lepas nie kalau tengok cerita Zombi dekat tv tue..tak payah nak takut dah la kan..haha...



     Dan terbaru...dikatakan Zombie telah menyerang One Utama????nak tahu cerita sebenar...






*p/s: join GA di sini

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

4 sayang gua:

Izza Sakura said...

tkut jgk bce,hehe

Rien Rose said...

tkut pulak nk klik.. tkut nnti hntu sergah..T_T

Rien Rose said...

tkut pulak nk klik.. tkut nnti hntu sergah..T_T

Nurul Ainaa said...

nak try buat dkeat someone boleh? bg dia makan kulit katak huahua =P

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216