TEMAN SETIA

AWAS!! Elakkan Memakai Rantai Ketika Tidur

ASSALAMUALAIKUM......




        Untuk entry kali nie...Atie cuma nak berkongsi sedikit info..info nie Atie tak rembat dari mana-mana...tapi dari pengalaman Atie sendiri...pengalaman la sangat..ok...Atie pasti ramai antara kita yang suka sangat pakai barang perhiasan kan..tak kira laki dan perempuan...Atie sendiri pun suka pakai macam cincin,gelang,rantai dan etc *motif tulis etc??



       Kalau korang..korang memang pakai 24/7 ker atau bila nak keluar jer pakai..kalau Atie memang 24/7 lah sebab malas nak bukak...dan takut hilang..dah lama dah la buat kerja gini..sehinggalah satu hari tengkuk Atie jadi gatal-gatal...mula tue memang ingat gatal biasa..tapi bila dah lama macam makin teruk sampai jadi luka...*maaf gambar tidak dapat ditunjuk atas sebab tertentu...



        Fikir la jugak kenapa kan..ingatkan cuaca..pastu bila fikir lama-lama..barulah sedar..yang gatal tue kesan dari rantai yang Atie pakai...blerghhh..cuai nya....jadi apa yang Atie dapat dari apa yang jadi tue..masa nak tidur tue korang bukak la segala perhiasan yang ada dekat korang tue....bahaya sangat...bukan setakat boleh jadi gatal kulit..silap-silap boleh terbelit tengkuk tue..tak pasal jer kan..so apa yang jadi dekat Atie tue korang jadikanlah pengajaran buat diri korang...hati-hati dengan pemakaian rantai atau perhiasan yang lain..


*p/s: maaf entry pendek
*p/s: join GA dekat SINI 

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

satu2 nya kat leher akak rantai emas kecik.. bukan mcm sauh kapal tu. tu le akak pakai x buang2. cincin ke hapa ke x berapa minat sangat. akak x berani nk pakai jenis lain selain emas sbb kulit akak pn jenis alergik jugak dgn brg2 kemas yg bkn emas ni..

Princess Syazliyana said...

lah ye ke..saya ada pkai rantai..24/7 pakai..huhu tak pernah pulak kene mcm tu.. nnt tiap kali tidur kene ingt buka rantai..hehe thanks btw :)

Azhafizah Md Nor said...

alhamdulillah selama pakai ni takde masalah ape ape..kalau nak bukak pakai bukak pakai mmg leceh lah jugak.takut hilang letak ntah mana..=_='

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216