TEMAN SETIA

REVIEW | Cinta Itu Milikku (Episod Akhir)

ASSALAMUALAIKUM......



            Seperti semua tahu drama berepisod Cinta Itu Milikku telah pun sampai ke penghujungnya...ha macam mana korang??best tak cerita nie...*macam aku pulak yang berlakon...Atie memang ngadap cerita nie dari mula sampai episod akhir..kebetulan pulak cerita nie time Atie cuti sem memang layan habis la....tapi nak buat ulasan yang episod akhir jer....



rembat google




         Pada episod akhir Dini telah dibunuh oleh Dr Syafiq sendiri di dalam kereta..manakala Zara telah ditemui bersama Dr Irfan dan Dr Irfan telah diberkas oleh pihak polis....Rania dan Zafril kembali bersama..malangnya,ketika sedang bersiar..Rania dan Zafril telah dilanggar oleh Dr Syafiq dan keduanya mati di tempat kejadian..Dr Syafiq pula mati dilanggar sejurus selepas beliau melanggar Rania dan Zafril..di scene akhir episod ini...kelihatan Zara sedang memegang gambar kesemua ahli keluarganya..Zara memangkah muka setiap ahli keluarganya yang telah mati sambil senyum...persoalannya..adakah Zara punca atas segala yang berlaku pada keluarganya???atau adakah Zara telah menyimpan dendam disebabkan kejadian yang telah menimpa keluarganya??



         Atie yakin cerita nie ada sambungan...sebab cerita agak tergantung..dan tak puas hati pulak rasa bila semua habis mati kan...komen korang pulak??


*p/s: nantikan komen episod akhir Putera Rayyan
*p/s: join GA taw



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

Rien Rose said...

cerita skrg suke suruh kita pikir sendri ending die.. ><

Amanina said...

cerita dia macam tak logik gak. haha. macam zara pulak mastermind, hmm tak puas hati ending dia sebab zafril dgn rania mati.

Mira Adzlia said...

hoho..cte ni psiko....pe yg sy phm...mmg zara mcm perncg sume tu tjdi...huhu

nik ros said...

la semuanya meninggal. tak best nyer ending citer :)

Kakchah Jelita said...

okla kalau nak wat ending gtu tp perlula rancang elok2. serius citer ni goyah kat endingnya. memmag x patut.
papepon,.... sebgai wanita... lantaklah! citer je pon... yg penting kita terus cun dan wok. nak wat rawatan spa kat rumah? Jom tgok kat blog saya bgmana buat rawatan sndiri selama sepuluh minit dan dua kali smggu, anda boleh jadi awet muda dan cantik sampai ke tua!

Kakchah Jelita said...

okla kalau nak wat ending gtu tp perlula rancang elok2. serius citer ni goyah kat endingnya. memmag x patut.
papepon,.... sebgai wanita... lantaklah! citer je pon... yg penting kita terus cun dan wok. nak wat rawatan spa kat rumah? Jom tgok kat blog saya bgmana buat rawatan sndiri selama sepuluh minit dan dua kali smggu, anda boleh jadi awet muda dan cantik sampai ke tua!

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216