TEMAN SETIA

Maybank2u Nak Bagi Hadiah

ASSALAMUALAIKUM......




        Hello hello and hello...well as write this entry to tell you that i had join 1 of maybank contest...ngehhh...as the prize is so amazing that can attracted me to join this contest...gedik nak english bagai..kahkah


        Ok nie aku join contest maybank..tak silap aku dia ada buat dua contets..satu post gambar..satu buat entry...as aku nie bengap sikit nak buat entry..dah kena bahasa inggeris bagai..so aku post la gambar sekeping..gambar duckface pulak tue..kahkah....




nah ambik setempek..tak nampak???kita zoom kasi besar...


jangan layan caption gambar yang serba merepek


       Aku malas nak publish gambar nie dekat fb mahupun pencicit sebab nampak macam hmmmmmm.....nie candidi ok bukan sengaja nak buat mulut gitu..member aku yang snap tanpa sedar....dan gambar nie seketul ja pun yang aku ada sambil pegang tepon..mulut gitu sebab geram tekan keypad keras nak arwah..ha sampai gitu mukanya....


       So kalau korang ada gambar nak tanding atau berbakat dalam bab tulis menulis nie..boleh la join contest maybank nie..tapi make sure korang join maybank2u taw..taw ke apa???ala yang leh transfer duit,topup,bayar bla bla bla guna online tue..ha tue la...kebetulan aku memang dah lama buat natang tue..so boleh la join contest nie dengan senang lenang dan suka hati..kehkeh...


       Nak join jugak???JOIN SINI 



*P/S: join GA aku jugak walau hadiah tak sehebat contets nie..ok




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Azhafizah MN said...

Good Luck sayang..teringin nak join tapi tu lah..entry kene bagus n gambar pun xde ni.huhu

Azhafizah MN said...

Good Luck sayang..teringin nak join tapi tu lah..entry kene bagus n gambar pun xde ni.huhu

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216