TEMAN SETIA

Terbang Ke Jepun

ASSALAMUALAIKUM.....




         Sebelum aku mula cerita..meh nak seru sikit pembaca blog nie untuk join GA aku dekat SINI...join hoiii....nie baru pertama kali aku buat GA...


         Eh korang tengok tak MAMA2012 hari tue??yeah memang happening kan?sapa yang tak tengok tue sila bukak youtube sekarang...dan dan memang BIG BANG dan SUPER JUNIOR la banyak menang malam tue....mmuahhh :*


           Dah habis cerita mama papa adik kakak....skunk nak cerita pasal aku terbang ke Jepun...walaweyh Jepun sangat..padahal tesco kulim jer...saja felling pergi Jepun...kakaka..nak pergi betul entah bila la...honeymoon kat sana ahh nanti....nak tahu kenapa aku dok tesco boleh felling Jepun..sebab sebab...dekat sana ada makanan Jepun..yeahhh memang feveret aku selamanya...







          Makanan pertama...sushi...aku dari dulu memang peminat tegar sushi..tapi tengok sapa yang buat la...kalau macam dekat dalam tesco tue aku tak beli sebab bangla buat...aku cuma beli yang dekat kedai tepi-tepi ja..macam kat tesco kulim nie...ada satu macam gerai dekat dengan food court..situ memang aku beli sebab semua ahkak2 comel yang buat..buat depan mata oiii..memang puas hati ahh







         dan yang kedua...Takoyaki..kalau korang tak lalu sushi...maknanya Tako nie pun korang tak kan mampu nak menelan..sebab dia lagi hebat dari sushi..dalam dia ada sotong..dia macam kuih jepun gitu ahh..luar tue letak kicap dengan mayonis..atas tue tabur dengan salmon kering...salmon kering tue rasa dia bebetul macam makan sotong kering...sama jer rasa....yang nie pun ahkak tue buat..panas2 lagi..tapi kena tunggu sejuk baru feeling makan....masa aku order nie cukup untuk 4 ketul jer..ingat nak order lebih sebab tahu memang tak cukup..tapi ahkak tue cakap mayonis habis...aku pun cakap la beli jer dalam tesco..dia cakap tak boleh sebab mayonis nie dari jepun..rasa tak sama...dan sejurus itu aku rasa macam ahkak tue kencing aku jer..hmmm hmmm....k tue saja...bye..nak terbang balik Malaysia dah...kakakaka


*p/s: banyak benda pulak nak update



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

Maria Menado~ said...

Ingat betul g jepun tadi.. baru nak kirim souvenir. hihi~~~

Namee Roslan said...

sodapnya lah. teringin. gulp.hehe. ni yang nak gi beli terus nih !

suria lekatlekit said...

baru tau org kulim... kekekeke. akak pun suka sushi :D

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216