TEMAN SETIA

Dalam Diam Dah 1K

ASSALAMUALAIKUM!!!


eh menda la yang gua merepek nie
apa yang 1K??
huahuahua
gua dapat 1K woiii
kaya kan??
sapa nak sikit..meh nak kasi...lol
haha ok gua tipu


sebenarnya gua nak cakap
group blogger yang gua tubuhkan dah mencecah 1K ahli
hoho
sekejapgila rasa
group nie gua tubuh dengan dua lagi member gua
Farrah dengan Tieka 
kitaorang baru sangat tubuh
dalam bulan 7 or lepas raya macam tue lah
tak ingat la

nie logo group...cantik la pulak


ok sambung
sebenarnya kan jadi admin nie bukan senang
tak best pun kalau nak tawan betul
tambah kalau group yang beriban ahli
sumpah sakit jiwa
kena approve orang..kena check spam satu-satu
nak pulak yang jenis suka kaki spam
perghh memang tekanan


apa-apa pun gua harap
semua ahli dalam group nie
dapat ikut peraturan group dengan betul
tolong la jangan spam
gua sampai berjaga 2 3 pagi nak check spam tue
sampai 24 jam dok depan lappy
kesian la sikit kat admin
ok enjoy blogging
klik SINI dengan SINI
-.-

ouhh nie group kitaorang


p/s:: macam nak buat tshirt lah rasa 


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

11 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

best la.. da 1k

cik violet said...

sokong !! buatla tshirt k :)

Saddila said...

huarghhh tahniah . nak join :)

mz said...

saya nk join boleh tak?

~ayusleeping~ said...

maybe dorang xtaw kot spam link tu ape..setiap org yg join, inbox kan la penerangan... ^_^
pape pun, cOngrats....

Anonymous said...

baru jek join tadi.. hehee :D

nurul diana said...

tahniah :)

Namee Roslan said...

tahniah !! tp rsenye belum pernah ping kat sini... eh sy ada ke dlm group tu??

kim heeruul said...

perrhh..
tahniah..ini yg semangat ping nie.
keh keh keh.

Nadia said...

best2...nk tmbah manusia dalam griup bukan senang kan??hehe..:)

p/s :: jom nad belanja kepsi..otw p amik sugar glide..:)

Nurul Ainaa Che Anuar said...

buatlah shirt nnti kita beli.ehhh hehehe.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216