TEMAN SETIA

Tak Habis Lagi?

ASSALAMUALAIKUM!!!!

sebelum mula gua nak cakap awal
entry nie gua buat bukan untuk menindas mana-mana pihak
tapi sekadar nasihat
huhu


tadi dekat FB gua tengok ada orang share link
macam-macam link
biasa lah FB kan
tapi dalam banyak-banyak link tue
ada la link satu blog nie
gua rasa ramai tahu kan pasal yang kutuk k-pop bagai
gua stalker blog tue *kantoi
baca komen
bapak komen punya banyak
tapi semua kutuk belaka
gua malas nak ambik port
gua tak komen pun
eh buat apa nak komen kan
lagi budak tue best ada la


dalam setengah jam lepas tue rasa
keluar pulak cerita yang blog tue adalah fake
wt<3!!
kira gambar owner blog tue fake
kira nie kes sabotaj lah kot *suka hati ja


pastue dalam 5 minit kot
gua tengok ramai yang ping entry pasal blog nie
omaiii~~
dan gua yakin yang ping tue tak tahu yang blog tue fake
diorang pun sama la buat entry kutuk blog tue

gambar tak der motif


apa yang gua cuba nak sampaikan dekat sini
perlu ke korang buat entry bidas blog tue
tak boleh ker kalau korang biar jer blog tue
lantak lah dia nak kutuk ker apa
yang komen tue pun
bersungguh jer maki budak tue
biar dia sorang dah dapat dosa
jangan kita tambah dosa


nah kan dah maki orang tak bertempat
blog tue fake
naya jer budak tue kena
gua rasa kalau ada lagi lepas nie blog yang macam nie
korang buat tak tahu jer senang kan
alah orang macam nie kalau kita layan
komen beriban
lagi dia suka
sebab dalam diam kita popularkan dia
tak payah la korang nak buat entry kutuk dia
biar dia sorang dah berdosa
korang jangan tambah dosa dengan buka aib orang macam tue
kalau nak komen pun nasihat sudah
kalau yer pun minat k-pop
tak payah la nak maki kn??


fikir la sendiri
dan selamat beramal
sekian~~

tekan SINI dengan SINI

p/s:: gua bukan baik sangat pun


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

21 sayang gua:

Arep Skema said...

eh nak tahu tak? gambar yang takde motif tu kan. same macam Favicon i lerr.. macam terasa sikit. haha.

Saddila said...

seribu lebih komen kat blog tu kak . sampai habis ke akak baca ?? hahha

yang komen tu semua takde life . puihh -__-'

::Mastura Zakaria:: said...

baguihla nyamuk ni.dari kutuk org bek isap darah.kenyang sket.hihi

Rosalia said...

mcm2 la manusia zaman skrg ni. tak phm btl.

Noraien said...

tengok jugak blog yg dimaksudkan tue.ramai giler yg komen .semua kutuk2.defend sangat kpop tue !hehee ;)

tak pasal2 fake blog.haishhh,teruk betol.

monologmalamhari said...

hehe malas sgt nk msuk cmpur hal2 cmnie ..

cik ika said...

huk3..bwu nk jd pminat kpop ni..tp sesiapa yg berani kutuk kpop pujaan ika ika flying kick laju2

Pendamba Mawar said...

nice entri.perlu ke bidas blog orang..nk traffik je tu

Inchek Lieben said...

cincai selalu kutuk nyamuk terbang..hahaha

Anonymous said...

setuju!!!

hehehe :D

ascil.punye.lah said...

betul tu weyhhh.setuju!

*ceh tetiba je,padahal aku tak amik port pon.hahah

Hafiz Hafizol said...

Ntahnye.. hairan aku.. Yg gatai tgn sangat nak komen 2 apekes..

Outbound Malang said...

mampir sob..nice post..teruslah berkarya dan sukses selalu..jangan lupa kunjungan balik ya..:)

mz said...

KPOP jadi trend nak rosakkan remaja sekarang..

eh.. tolong maklum bals di http://www.muazfaris.com/2011/12/20-rakan-blogger-mfcom.html

Namee Roslan said...

tp yg ditulis dalam entry tu pendek je. depa marah sbb kata kpop tu hodoh ke ? takkan pasal tu naik angin teruk sgt. dengra cite budak tu kena fitnah. bukan dia yg tulsi tu.

kim heeruul said...

Dia kutuk kpop ibarat dia kutuk wife gua,.
lu tak ngerti apa yang gua rasa,

Izyan Masri said...

TAK PERLU NAK MARAH2 BLOG ORG.KANKAN?

lily butterfly said...

Hi.. Jom Join Giveaway sulung kak lily.. hadiah menarik :)
http://intanwandalaara.blogspot.com/2011/12/1st-giveaway-lily-butterfly-by-miss.html

teha said...

daripada kutuk , lbh baik nasihat leklok kt die kan... hehe

EmpayarUtama said...

dah jd retis ke?

Putry said...

nyamuk terbang tau xpe....seribu lebih gak komen die tuu..tp entry yang tuu je kan..bukan bnyak pun entry die..tak silap dua je ase entry yang die post....putry ade gak bace komen blog tuu..tp tak komen pun takut la...ahahahahaaah

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216