TEMAN SETIA

Sentiasa Di Hati

ASSALAMUALAIKUM!!!!


gua semakin sibuk dan sibuk dan penyibuk sekarang
huahua
orang bila dah dapat pangkat pelajar nie
memang kalah pengurus syarikat la kerja dia
pi sana pi sini pi situ
memang banyak sungguh kerja
sampai ink pen habis
baju terbakar..seluar terkoyak *hiperbola lebih
pun tak siap juga kerja
tambah pulak jenis spesis masyarakat pemalas
memang kerja yang boleh siap sehari
tapi dalam seminggu pun tak boleh siap jugak *faham tak??



hari nie gua tak tahu nak kongsi apa
tapi nak juga kongsi 
*macam gedik ja part nie
ok anda dekat luar sana suka coklat tak??
bukan cekelat k
sebab gua rasa perkataan cekelat tue selalu kanak-kanak guna
tapi depa selalu guna untuk gula-gula
macam sugus,ala gula-gula yang dua sekupang tue
coklat nie sepatutnya untuk cadbury,van houten dan yang sewajtu dengannya
*abaikan perenggan nie kalau tak faham


kalau nak tahu gua cukup fanatik dengan coklat
serius!!bagi sepapan pun habis *kenapa papan neyh
gua cukup minat dengan cadbury dan kitkat
sungguhpun ayah gua kerja kilang coklat
tapi gua tak suka coklat kilang beliau
sebab tak sedap
hewhewhew



ha coklat yang mahal nie
memang sungguh sedap
sebenarnya ada cerita di sebalik coklat nie
walapun gua hanya rembat dari google
hohoholiau


bersempena dengan tahun baru
Cocoaphilia Malaysia bermurah hati nak kasi coklat free
weyh free kot
tak mau ka
takpa hampa tak mau..gua nak
gua memang pantang benda free nie


jadi kalau nak coklat free tue
meh usha fanpage mereka
jangan lupa like sekali


p/s:: ada orang nak belanja gua tak??


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

16 sayang gua:

ascil.punye.lah said...

untuk hg nah sugus dua ketul!

mohdhazlan Dreadlock said...

nk coklat :)

Phat said...

best2 cekelat

widiea azira said...

sy x suke coklat..maneh sgt la..xnk xnk xnk

ZaTy zUlAiKhA said...

benda free dy dulu ! ahha !

Nurul Faezah said...

Hamboi! Hahaha. Semoga lu dapat hape yg lu impikan! ;P

Saddila said...

coklat ?? nak cekelat :)) hihiii
tak nak papan ! nak sebungkus . kahkah

nurul diana said...

coklat x mau laa , nnt gemok hehehe

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

bile lh ko nk buang pelite tu...nk msuk taon 2012 pye rye dh weh haha

Izz Faizah said...

saya gila cokelat!! hehe~

Rosalia said...

coklat m&m :D sedap

Syahmi said...

tak ske makan coklat~

Namee Roslan said...

sedapnya. belanja lah saya satu ! hehe

CekbOlat-bOlat said...

bolat gila coklat gak ^^ 2papan 2hari.. erkk ==" doktor bru remind.. tu yg dh slow sikit skrg.. kehkehkeh..

nah coki2..kbai.. =P

Semut Senyum said...

cik semut suka coklat

Miss Nadya said...

alamak..tersama loh pulok entry kiter..tapi nad tak tiru taw..:)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216