TEMAN SETIA

Tentang Dhia

ASSALAMUALAIKUM!!!!



jom kita nyanyi jap

Dhia yang aku cinta
Selama ini ku harapkan
Cuba kau fahami
Tak Akan Dirimu Dilukai

ha cuba teka tue lagu apa
ala mesti semua orang taw kan
lirik lagu drama yang tengah panas dekat TV3 sekaran nie




yeahhh ini lah dia cerita yang femes temes remes *eh
dekat tweet pun dah jadi trending
kalau yang suka terpacak dekat tweet pukul 7
mesti penuh tweet pasal cerita
hewhewhew


dan dengan ini gua nak cakap yang gua
tak pernah pun tengok cerita nie
walaupun sekali
tipu ker??
weyh nie serius la
tak pernah pun tengok walau sekali
kahkahkah


yang gua tahu ada Dhia,Nelly dengan Zikir
yang Dhia tue baik..yang Nelly tue jahat
Zikir tue...errrr
ntah tak tahu lak dia macam mana
best ker cerita nie??
gua tak layan sangat cerita berepisod
sebab malas nak tunggu


bila orang semua post status pasal cerita nie
gua baca jer 
tapi sepatah pun gua tak faham
ciss rasa jakun lak tulis entry nie
kbai -.-

klik SINI dengan SINI

p/s: ada tak orang spesis macam  gua


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

12 sayang gua:

Putry said...

nyamuk terbang bukan nelly sayang tapi melly hihihi...

ascil.punye.lah said...

wa pon tak tengokkk.

Nor Ain said...

ain pon tak tengok . time ni masa ain berehat dalam bilik sambil online . malas nak tggu cerita dia yang bersambung2 tu . hehe

Pendamba Mawar said...

alamak gua takde tv plak kat umah

Falling . said...

guwa suka gilos cte nih.. heheheh~

Ana Farhana said...

Alaaaa..xda tv kat kolej :(

nurul diana said...

--> x layan drama melayu , terok x ? hahaha

Yuseri Yunus said...

tgk,tapi tiap kali tengok mesti tgk yg separuh je...semua nya gara2 nada cinta..huhu

FarhanahAdzlan said...

citer tu best la..try tengok skali..hehe=)

kim heeruul said...

tidak berkesempatan untuk tgk tb.
hehe..btw, heroin cite Bunga April cun.hihi

Lea Isnawi said...

cite ni memang best
tp takleh nak tgk sgt
kul 7, kalut nak masak,mandi,solat

huhu

Nadia said...

love #TentangDhia ...:)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216