TEMAN SETIA

PANAS | Apek Ingin Bersara Kerana Gosip

ASSALAMUALAIKUM!!!!


ohoiii berita arena bola sepak negara makin hangat kan??
habis sorang,sorang lagi pemain cetus kontroversi
paling banyak sekali
penjaga gol kita Khairul Fahmi Che Mat (Apek)
terbaru,Apek dikatakan ingin bersara
hal ini kerana beliau tidak tahan dengan gosip yang menimpa
eh betul ke Apek??




Jurulatih skuad Olimpik negara,Ong Kim Swee menyifatkan Malaysia akan kehilanga permata berharga jika penjaga gol nombor satu negara,Khairul Fahmi Che Mat membuat keputusan bersara awal akibat kontroversi melampau yang melanda dirinya

Selaku antara individu yan cukup mengenali personaliti kapten skuad olimpik itu,beliau mearyu semua pijak khususnya media tempatan memberi ruang kepada Khairul Fami untuk memberi tumpuan kepada kerjaya sebagai pemain bola sepak. Lagi berita------ > SINI


****************


ala apek??apa nie
tak syiok la weyh
apek nie antara pemain yang menjadi harapan negara
serius gua respect sangat
dia penjaga gol terbaik negara kot
tapi kalau gua jadi,gua pun tekanan bila nama dah jadi buruk
yer dak??
apa-apa pun harap apek dapat ubah fikiran
mintak-mintak la dia tak jadi bersara
sekian~~

p/s :: kalau tak dak angin masakan pokok bergoyang


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Apek. said...

Apek, jaga sana ada lonkang, lompat!.
aiyaa..lompat apek lompat!

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ said...

padan muka kita semua,




sbb kwn2 kita yg suka sgt sebar skandal org kn

Namee Roslan said...

eh takkan lah dia nak bersara. itu la kejayaan yg dia ada. takkan dia nk lepas. saya tak caya. hehe

Saddila said...

aloo tak gentle la bersara pek . adeii . janganlah . habis la bocor gawang gol kita nnt -..-

IkhAnif said...

kite nak jatuhkan die.lastx2 pasukan negara yng kene..>_<

era kecik said...

alah, tak yah bersaralah apex.. >_<

Ana Farhana said...

uishhh~ tulaaa,ske sgt begosipp

yabang said...

nk tgk apex men bola ke nk cari berite pasal gosip2 die? die tau ramai sgt media mlysia ni "risau" sgt dgn gosip die kn, so btul la tu, benti je pex, bersara, biar ternganga mulut2 org mlysia ni yg sebok sgt dgn gosip makan bola2 yg bolos mase ko xde nnt.

kim heeruul said...

tak tahu nak ckap apa.
sbb gua bkn peminat tegar sukan.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216