TEMAN SETIA

VIDEO | Kenyataan Shida Harmi

ASSALAMUALAIKUM!!!


gua tak tahu la apa penyakit gua sekarang
asyik nak tahu pasal pemain bola yang tengah meletup ja
kalau tengok entry gua
banyak cerita pasal apek dengan NAZMI FAIZ *saja besarkan tulisan
okeyh terbaru,gua jumpa kenyataan wanita yang dikaitkan dengan apek
SHIDA HARMI
jom tengok apa komen dia tentang isu apek
|
|
|
|
|
\/


ok hampa dah dengar kan??
hampa nilai la sendiri
gua tak mau komen panjang
nanti jadi kontroversi
apa-apa pun
gua tetap sokong apek bukan sebab gosip dia
tapi sebab dia penjaga gol terhebat malaysia
jangan lupa klik SINI dengan SINI sekali

sekian~~

p/s:: gosip memang takkan habis..yer dak??


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

10 sayang gua:

Semut Senyum said...

dimana2 semua bercakap pasal kontroversi tu.. sdangkan khairul fahmi tu bukan jiran sebelah rumah kita tau adik beradik kita... yang paling penting, jangan buruk sangka... dia pun tak pernah kacau kita kan.. =)

Rosalia said...

semakin popular smua la nak mengaku mcm2 kan. percaya pd kata hati je. cewah!hahha

Nizam Ijam said...

ooo.. ok..akan tgok.... mcm2 apek nie..

cik ika said...

tetap miant kt apek biarpun kontroversi melanda beliau

Pendamba Mawar said...

hurm..skit kaki..

#tetibe ngadu sini.buang tebiat ke apa aku ni.haha

bobiedanbad said...

Apek the best goalkeeper :)

ekabukanmakcikkau. said...

lahh dahlia tetek camne niewwwwww?

Deen Azmee said...

hurmmmm.. harap2 semua yg kritik si apek ni boleh paham keadaan sebenar.. biasa la manusia mana da yg perfect.. thanks 4 this info.. -loved, peace, & harmonyz-

msredcheesecake said...

Dia mmg goalkeeper msia yg hebat... Jgnla hentam dia teruk2 sgt kan.... Apek pun janganlah buat silap lagi....

Namee Roslan said...

dia dah nak kahwin dah pun..tula..hmm, siapa ntah yg sebar fitnah..

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216