TEMAN SETIA

Laksam Bogel

ASSALAMUALAIKUM.....



          Hello dan selamat berhujung minggu...hmm hujung minggu nie apa aktiviti korang ey??bagi yang dah nak mula sekolah esok mesti tengah sibuk siapkan kerja sekolah yang tak siap lagi kan??aiyok...tue la cuti dah bagi lama tak nak siapkan..asyik detim ja kan kerja....Atie lama lagi nak habis cuti sem..memang boring tahap nak arwah la..tak tahu dah nak buat apa...nak jejak wayang pun dah macam malas...


           Mukadimah kemain panjang...isi tak masuk lagi..bajet nak pujuk hati pemeriksa bagi markah lebih..eh?haha....ha korang pernah makan laksam tak??bukan laksa taw..tapi laksam..kalau tak salah laksam nie makanan negeri orang kelantan...*macam tak kena ja ayat part nie...ha tapi Atie suka makan laksam bogel..diulangi bogel??says..B.O.G.E.L..bogel...nak tengok ghupe laksam bogel??

|
|
|
|
\/



           Tadaa...ha nak tahu tak kenapa Atie panggil laksam bogel??sebab laksam nie hanya laksam dengan kuah saja...Atie nie tak makan sayur..so tak letak la sayur semua..jadi la rupa bogel macam nie ha...bukan laksam bogel ja taw ada..laksa bogel pun ada..Atie makan laksa pun dengan kuah saja..tak letak sayur walaupun timun...hehe

*p/s:: tajuk kemain lucah



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

sweetsourlife said...

sedapnya... dah lama xmakan laksam. atie..letak ulam dengan sambal lagi sedap taw.. ruginya u xmakan sayur..huhu

Azhafizah[フィザ] said...

oo gitu rupenye..tak bestlah tak mkan dengan sayur sekali..tapi fiza tak makan laksam..laksa makan pulak.hihi

syafiqakarim said...

hahhaha traffic tinggi nih.
tp nampak pelik lak.hahah

msredcheesecake said...

LAKSAM PERNAH MAKAN,LAKSAM BOGEL TAK PERNAH...

♛ Dea Arematt ♛ said...

xpernah mkn laksam.. hehe..;p

http://nuruldya13.blogspot.com/2011/09/cara-pam-tayar-kereta.html

Kotak Mancis said...

my febret... tapi xbest la klu makan laksam "bogel" macam nie... kena taruk ramuan daun2 hijau baru sedap... :)

AL AZRUL said...

mula2 baca nmpk title 'Laksam Begel'..
lps bka entry ni bru prasan, slah baca lar, Laksam Bogel rpanya, ha3..

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216