TEMAN SETIA

Baucar Dah Dapat!!!!

ASSALAMUALAIKUM....




        Akhirnya dah lama tunggu..dapat pun baucar buku 1 Malaysia nie..yezza RM250 woiii..gila banyak...tadi dengan excited nya pergi Hasani..kengkonon nak borong la..sekali pheww...hampeh weyy....kena beli buku ilmiah/motivasi dan segala buku yang lain sahaja...kalau alat tulis pulak..rm10 ke bawah sahaja untuk satu baucar..kalau nak beli novel..kena belanja rm100 baru boleh beli novel...weyh apa nie apa nie...Atie tak tahu la sama ada kedai tue jer buat macam nie..atau semua kedai...







       Kalau semua kedai gini...mati la Atie..baru nak rembat Setia Hujung Nyawa seketul..baru nak beli ink printer banyak-banayk....dah tu nak buat apa dengan rm250 nie..Atie bukan budak sekolah nak beli buku...buku pun semua kena beli dalam poli..kena download dekat portal..dah tue acaner....


*p/s: join GA SINI


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

3 sayang gua:

umi said...

wah~ dah dapat baucer la~ lame dah tunggu.. bile saya pulak nak dapat :/.. kalau syarat camtuh ditetapkan memang tak tahu nak beli ape lah.. =.=

ina said...

dulu x kisah kn boleh beli ape saje. skg ni ngada2 pulak x boleh ape yg kita suka.

Miss Xyz said...

Ahaha beli je buku apa-apa asalkan dapat tambahkan pengetahun ke kan.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216