TEMAN SETIA

Fakta Menarik Tentang Wanita

ASSALAMUALAIKUM....




         Entry kali Atie nak share sikit fakta tentang wanita dengan korang..ehem biasalah dah masuk 20++ memang bukan remaja dah la kan..tapi fakta nie Atie kutip sendiri dari cerebellum dan cerebrum Atie...




1. Perempuan menangis bukan kerana mengada-ngada tetapi menangis adalah cara terbaik untuk menenangkan hati 
2. Ucapan selamat pagi dari orang tersayang cukup untuk membuatkan hati wanita gembira sepanjang hari
3. Perhatian sedikit sudah mencukupi supaya wanita tidak merasa diri mereka terabai 
4. Wanita suka bercerita tentang apa yang dialami sepanjang hari..bukan berleter tetapi sekadar ingin berkongsi hari mereka dengan orang tersayang 
5. Maki hamun bukan cara terbaik untuk mendidik wanita tetapi berilah nasihat secara baik..



     Cukup la 5 kan..5 nie pun bila baca balik macam nak lempang diri sendiri..geli oii geli..kbye


*p/s: tetiba terfikir nak buat entry nie
*p/s: join GA sini 
TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

Perling Putih said...

Setuju no 3 ajer...

Miss Xyz said...

Setuju yang pertama tu. Menangis bukan bermaksud kita lemah betul tak?

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216