TEMAN SETIA

Suatu Ketika Dahulu

ASSALAMUALAIKUM....





       Tengah buat assigment tetiba teringat kenangan zaman kecik dulu..mesti korang pun ada kan???tipu lah kalau takder....antaranya...



Pernah tak korang :  
1. Bercakap depan kipas..kengkonon best sebab dengar suara vibrate ala-ala robot gitewww 
2. Jalan langkah-langkah garis atas mozek tak tahu apa motif....tapi nak jugak buat 
3. Dalam kelas mengejek nama bapak kawan...pastu marah bila kawan ejek kita balik 
4. Susun kerusi tinggi-tinggi pastu duduk atas dia...dah habis style la rasa time tue... 
5. Pernah beli kan pen yang ada banyak kaler untuk sebatang pen...lepas tu tekan serentak...mana tahu dapat hasil kaler lain pulak... 
6. Pergi buka peti ais lepas tue tutup nak tengok lampu dia terpadam... 
7. Mesin basuh suka buka tutup...nak tengok macam mana dia boleh pusing kain 
8. Pergi gatal pegang cerek panas..nak rasa bebetul panas ke idak.. 
9. Naik basikal pastu wheelie...nah style habis rasa time tue 
10. Beli pemadam banyak-banyak pastu lawan pemadam dengan member...takpun potong kecik-kecik baling ke kawan



      indah kan waktu sekolah dulu..banyak kenangan

*nota NT: rindunya ke kawan lama 

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

8 sayang gua:

Hanim Irsyad said...

haha. sume penah buat. paling slalu buat beli pemadam. klu boleh cari pemadam yang betul-2 powernye. haha

Ainim Suju said...

haah la..selalu kan budak2 dulu2 buat camni..budak2 skang dh xbuat kot sbb skang ni zaman teknologi..kecik2 dh main game kt tab ke hp ke..

antasya aslinda said...

sama la kita, masa kecik-kecik pernah buat semua benda tu kecuali no 9 ^^

sobri yaacob said...

ya a lot of memory
pling x leh lupa.. masa kcil..bkak pti ais lepas..tutup slow2 nak tgk lmpu tpadam?? pelikkan??

Azhafizah Md Nor said...

pernah buat yang no2 tu..xde motif kenapa cuma cambest je..xde keje kan..heee

ina said...

mse ina kecik2 dulu mmg slalu buat bnda2 ni. klu igtkn balik mmg kelakar..

Arol Mubin said...

Arol pernah buat semua tue kecuali nombor 3 dan 9. Paling suka buat nombor 2, sampai sekarang masih buat lagi. Hahaha! :D

Betul! Rindu zaman sekolah specially sekolah rendah. :(

Iha Zaliza said...

1,5,6,10 je yang iha pernah buat.. :D

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216