TEMAN SETIA

RM50 Sudah Habis

ASSALAMUALAIKUM.....





         Ok nak cerita hal RM50....bukan RM50 betul pun..baucar buku RM50 jer yang telah selama digunakan...jenuh dekat sejam pusing satu kedai..pening tak tau nak beli apa...fikir punya fikir..akhirnya ada jugak la benda nak beli...






        Novel lagi..sebenarnya cari 'Setia Hujung Nyawa' tapi tak ketemu...yang nie pun jadilah..padahal novel yang sebelum nie pun tak habis baca lagi..agaknya yang nie simpan untuk stok tahun depan kot..ngehehe...Atie beli novel nie dengan kertas A4 baru rm30...so yang lebih RM20 bagi abah beli buku yang dia nak beli...dan dan nie tinggal lagi RM200..pening dah nak beli apa..korang beli apa ek dengan BB1M nie??



        Disebabkan diet makan nie jer untuk dinner...kehkeh






*nota NT :    Mohon sedekahkan Al-fatihah kepada sahabat blogger kita..Bro Jejai pemilik blog Teratakarmo.com yang telah pergi mengadap Illahi...kalau tak salah sebelum nie ramai blogger yang mintak sumbangan kilat bagi beliau yang menghidap penyakit kanser paru-paru peringkat akhir...AL-FATIHAH





         

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

10 sayang gua:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Akak teringin jugak nak berhobikan baca novel tp rasa x tau celah mana nak amik time membaca novel tu. kalau lala x tido kang dia kunyah pula novel tu

Takziah & Al Fatihah.. semoga arwah di tempatkan di kalangan mereka yang beriman

Azhafizah Md Nor said...

untunglah ada voucher..kita tak dapat pun tau =__='.yeah..jom diet!

ZATI said...

sgt jeles. zati x dpt pn lg :(

BlueiceButterfly said...

nak jgak novel!!*guling2 atas lantai*

nik ros said...

best nyer dpt voucher. mcm2 buku boleh beli tu

FarhanahAdzlan said...

klau saya lahh dapat voucher tu memey habis dalam masa 5minit jee untuk beli buku sahaja. hahaha.
nak diet tapi tak terdiet pulak hehe

Warna Warni Kehidupan said...

wah syok nye dapat BB1M.. beli buku yang berfaedah ye..

AimitoSehah said...

awak ditag : http://everybloghavetheirownstory.blogspot.com/2013/02/current-chapter-big-giveaway-by.html

czueka zulaikha said...

baru nak dpt baucar ni mggu depan..hadoii tgu naik sem

Iha Zaliza said...

Takpe, selagi mampu beli je buku. Khatam novel tu belakang kira dulu.. hihi..

Al-Fatihah buat arwah.. moga arwah tergolong dalam ahli-ahli yang soleh.. Amin..

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216