TEMAN SETIA

Kecoh Isu Video 3GP RCW

ASSALAMUALAIKUM.....





         Rutin harian Atie wajib lah bercelapak di twitter..dasar tahi twitter...tapi bagus jugak la..banyak benda yang tak tahu jadi tahu..ngahaha...semalam punya la seronok main twitter..tetiba TL penuh dengan RCW..mula tue memang tak ngerti langsung menda lah budak-budak dok kecoh kan..pastu try cari keyword RCW dekat twitter tue ha...nah...ghupenye beliau adalah pelakon....amboi amboi..apa lah yang kecoh sangat tah..katanya RCW ada video 3GP...dah tersebar....amboi amboi..cepat betul budak-budak nie kalau bab gini kan...*Atie pun lebih kurang...




       Tertunggu jugak bilalah nak sampai video tue ke tangan Atie...boleh gak nengok..ehem...tapi tunggu sampai tertido akhirnya...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



       Haha...sebenarnya takder pun ha video...tak tahu la wujud ke tak..yang pasti Atie tak dapat apa-apa...pastu tengok respon TL..macam tak betul jer...macam kena troll...macam video hantu pun ader..entahlah....kita tunggu melodi or galaksi lepas nie....


*nota NT : Jangan bersangka buruk dekat orang terlalu cepat tanpa usul periksa


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

4 sayang gua:

Iffah Afeefah said...

errrkkk taklayan twitter

so tatau

sobri yaacob said...

mlawat sni..
x de twitter :)

✖BossKucing✖ said...

follow2 cne ya. :D

Norizan J said...

huhuhu safi rania gold gitu...

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216