TEMAN SETIA

VIDEO | Shila Amzah Minta Maaf Pada Semua

ASSALAMUALAIKUM....



      Kita sedia maklum bahawa hubungan penyanyi Shila Amzah dan pelakon Sharnaaz Ahmad mengalami masalah...semalam Atie pun ada tengok galaksi tentang kenyataan Sharnaaz dan kenyataan abah kak shila,ND Lala...Atie agak kurang setuju la dengan cara Sharnaaz bagi kenyataan semalam..sebab nampak agak kurang ajar....macam la tak boleh nak cakap elok-elok kan...cara ND Lala pulak amatlah profesional..lembut tetapi mendalam..jom kita tengok pulak apa kata Shila Amzah sendiri...






        Atie yakin Shila Amzah memang sangat tertekan sekarang...tapi Atie rasa tak pelru kot benda macam nie dihebohkan dekat media sebab macam bagi keadaan lagi teruk...kan elok kalau sesama family bincang sendiri...dan jangan libatkan media..apa-apa pun harap kak Shila Amzah tabah hadapi dugaan nie...


*nota NT : NT pernah alami benda yang sama setahun yang lalu


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

fasha said...

huu tau takpee...senanye bila pasal personal life terdedah kat umum,,tu senang je masalah len datang...kan?
tak pe la..kalau ade jodoh tu..insyaallah...kita tak tau...
anyway slamat berkenalan =D

Scarlett O'Hara said...

Rasa macam nak cadang kat Shila.Err... cari orang lain je lah Shila.

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216