TEMAN SETIA

Bulu Ayam Masin

ASSALAMUALAIKUM!!!


aku nak cerita kisah yang sepatutnya aku pos dua hari lepas
hihi
malas la nak update sekarang nie
busy memanjang mengalahkan menteri
sampai kenduri orang kahwin pun aku tak pi *motif??

hari selasa lepas aku gi kelas teori lesen 3 jam
nasib la pakcik Tega tue tak boring
24 jam per minit tanya aku soklan
sampai tak sempat aku nak jenguk hp aku
chaiittt~~
yeayyy lepas nie dah ada L *jakun sat


lepas habis kelas tue..aku balik rumah
terus lajak kuar gi jalan-jalan
semua nie sebab nak cari 1001 alasan tak mau masuk kerja balik
kahkahkah
pi makan KFCM weyhh....

|
|
|
|
|
\/


kalau pi kfc dekat tesco memang best
sebab dapat ayam yang best
atas sebab kawan aku yang best kerja situ
kuikui


kalau makan binatang nie...
mesti teringat dekat Aaron Aziz aku
erghhh =.='


lepas habis makan tue 
gi masuk dalam perabis duit
dapat la sekeping dua barang *sensored takleh publish sini
haha
dengan tidak semena-mena eee eee waka waka eee eee
aku terjumpa benda pelik
memanjang kalau pelik ja mesti aku yang jumpa dulu
dengan baki baterry hp 2 %
aku pun cepat-cepat la snap gambar pelik tersebut
|
|
|
|
|
|
\/
lepas habis snap terus hp meninggal terpadam


haha
bulu ayam pun depa jual ka
dah tue bulu ayam masin pulak
entah macam mana la rasanya
masa mula-mula aku terjumpa nie...aku pun gelak sorang
tanpa mempedulikan apek yang buat muka pelik depan aku tue 

sebenaqnya tue nama ikan
ikan bulu ayam..tapi tak taw lah depa nie saja tak tulis ka apa
mesti kalau orang lain pun gelak macam aku juga bila nampak benda nie
kahkah

okbaii =.=

p/s:: aku nak cerita pasal KFCM ka pasal bulu ayam..ka pasal aku dapat lesen
ok pening bye






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

kim heeruul said...

1st time dgr ikan bulu ayam masin..

Pendamba Mawar said...

3dalam satu..

ok best what ikan tu..:)

luqman zakaria said...

haha! aneh aneh!! macam2 ..

Ku Azhar said...

mcm sedap!! "D

Idzanfashila said...

ta penah denagr pulak ..

ekabukanmakcikkau. said...

hahhaa cam habat je nama haha . elehh aku baru buat wedges tadi. tapi aku terbayangkan aku dengan gerard way makan eskrem kat tepi tasik hak hak hatktuihhhhh

KFC HOLDINGS said...

sorry.

Namee Roslan said...

eh kelakar nya. betul ke tu ? haha

amy syahirah said...

hehe . ade ke ikan nama cmtu??

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216