TEMAN SETIA

Gaya Aku Hidup Aku

ASSALAMUALAIKUM!!!

hari nie aku nak pecahkan semua rahsia cantik aku
ayat mintak lempang laju-laju
haha
aku yakin semua orang jaga penampilan diri kan
aku ja yang kurang sikit nak ambek taw pasal nie
tak taw la napa
tapi masih jaga la cuma tak macam orang lain kot
jom tengok apa barang-barang yang aku ada untuk hidup aku *erkkk 


benda wajib aku pakai kalau keluar *cincin aaron aziz bagi

CPR bila MR J bagi ciuman dekat muka

perfume silky girl 'be mine' *wangi wooo

foundation dengan bedak

lipgloss yang aku rasa aku pakai sebulan sekali ja...tak taw kenapa

nie penyelamat rambut ...*ada tanda harga tue

nie pelembap untuk kulit kering..nak cuci makeup pun boleh

lotion yang sangat lah wangi

semua orang wajib ada nie



so yang tue ja lah yang aku pakai selain cleanser , shampoo, dengan sabun
sikit gila kan
aku tak dak langsung barang make-up walaupun secebis
dulu ada tapi aku tak pakai langsung
serius!!aku rasa pelik bila make-up
macam hantu cina ja rasa
jeles woo tengok orang make-up nampak cantik
huahuahua

p/s:: kalau kuar pun aku tak bawak handbag kalau nak taw #okbai




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

like..:)

foundation ngn bedak pkai jnma berbeza?pakai la maybelline ..sekali je bedak dan foundation..lala

nurul diana said...

hahaha , sye dak kcik , brng lbih banyak dr akk , lol ! hehehe

Syahmi said...

ada lagi 1 tak ada....
kotex tak ada...
penampilan tak selesa kalau tak pakai..
#okbai

Nadia said...

amboi syahmi

Bilal binti Robah said...

dlm byk2 yg ko pakai tu
satu je aku mmg sama ada pakai jugak
bedak compact garnier tu
suke gile tekstur bedak dia
;)

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216