TEMAN SETIA

OBON

ASSALAMUALAIKUM!!!


entry tak dak bau kali nie
sungguh tak dak feeling nak taip entry 
masalah tak selesai lagi
sungguh bermasalah dengan masalah nie
aishh masalah masalah *entry SEO ka??bukan-bukan


hari nie sehari aku keluar rumah
wahaha amek hang
punya la serabut kepala hotak mahupun lutut
boring sungguh aishh bila la nak sambung belajar
tadi pi la godek bakal tempat belajar
sungguhpun Aaron Aziz baru ja bawak pi
tapi dah lupa jalan *kes tertelan semut hari tue
punya la semangat padahal BJT pun tak hantar lagi
cop pengesahan pun tak buat lagi
gambar comel pun tak ambek lagi
grrrr banyak pulak kerja time ada masalah macam nie
sungguh tak suka!!!


bila dah sampai
buat-buat muka jakun teruja kampus besaq nak mampus
pusing sampai 378782729 kali sebab teruja amat
balik ja singgah TESCO semata-mata nak timbang berat
ok berat masih tak berubah
suka!!!


dah la aku nak cerita pasal OBON ja pun 
tapi dah melilau mana hala dah
hampa tau ka OBON tue apa??
serius aku mula-mula dengar buat muka pelik
sebab tak tahu apa pun pasal OBON
nie semua BUDAK NI punya pasal
|
|
|
|
\/


hanyalah seketul pensel
tapi kenapa dulu aku tak pernah pun taw ianya wujud
serius cantik
betapa ruginya diri ini
macam-macam corak
eh ada corak macam tikar getah rumah tok 
kuang~~
ada tak yang jakun macam aku??
tolong la mengaku
#okbai

p/s:: rasa macam ada yang tak kena dengan entry kali nie kan??

NT:: baru topup rm10 tetiba dah habis..damn!! 
baru ingat nak kol pujuk Aaron Aziz





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

6 sayang gua:

Harun Aziz said...

kau kenal abang aku ke?

Pendamba Mawar said...

obon?kenapa panggil obon.haha

Namee Roslan said...

mmg nama dia obon ke apa ? first time sy dengar obon. :D

Umie Artoqiemie said...

obon? 0___0 haha.
cantik pensel obon tu.. kesian la aaron aziz tunggu call kau.

kim heeruul said...

erkk..mcm ramai je yg tak tahu kewujudan'nya..haha

BlueiceButterfly said...

~tak pernah tau pon..hehe :p

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216