TEMAN SETIA

Fenomena Yang Menggemparkan!!!

ASSALAMUALAIKUM!!


hai semua
nie entry yang sangat ringkas 
sebab aku nak tidur *ringkas versi aku memang akan jadi panjang jugak
sebenarnya aku saja nak borak-borak dengan hampa pasal fenomena yang menggemparkan seluruh dunia
hoho

nak tahu ka fenomena apa??
aku rasa fenomena nie dah jadi sekeliling hampa
termasuklah aku,anda dan anda
|
|
|
|
|
|
\/



nie ha fenomena binatang nie *comel pulak aku tengok
perasan tak kalau pi mana-mana kedai
mesti penuh dengan binatang nie
tempat kerja aku pun banyak gila barang binatang nie
aku sendiri pun dah jadi terminat
entah la macam mana boleh minat

kalau dulu haiwan domokun tue yang orang gila *erkkk
sampai aku pun dah terbeli sekor domokun tue 
eh bukan aku beli tapi aaron aziz bagi
serius comel...hari-hari teman aku tidur
tapi sekarang ANGRY BIRDS nie pulak yang femes kalah retis weyh


sampaikan tetiba naluri aku merasakan bahawasanya 
aku dah kena virus binatang nie *bukan birds flu
sebab sebab
|
|
|
|
|
|
\/



tadaa!!!ini kasut aku okeyh...
entah macam mana boleh terbeli kasut nie
dah la eja atas kasut tue tak betul
boleh pulak aku tak perasan..bila dah balik baru nampak
kehkeh
tapi nampak macam comel la pulak
dan dan
|
|
|
|
\/


pun terbeli jugak
eh kenapa ada tanda macam tue dekat dahi dia
kaum india eh
hoho

aku pun tak tahu asal usul susur galur binatang nie
tetiba ja aku nampak dia wujud
tapi benda nie game kan
dan secara jujur lagi tulus..
aku tak pernah main langsung game nie
dan aku tahu dekat Jepun ada real game kan
wahhh best la pulak
nak jugak lah try main game nie


tapi adik aku lagi hardrock cafe dengan benda nie
|
|
|
|
|
\/





menakutkan ja aku dengan budak tue
sampaikan beg sekolah dengan jam pun nak angry birds
kalau pergi kedai yang ada jual haiwan nie walapun sebutir
aku terpaksa bawa dia pergi kedai yang 362762726km jauh
bagi mengelakkan kejadian kekeringan dompet

disebabkan semua minat
aku buat bisnes jual binatang nie
tapi aku yang jahit kehkeh *serius bukan carutan


kalau nak order PM facebook aku 

okbai =.=


p/s:: aku tetap minat domokun sebab aaron aziz *apa kaitan pulak





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

kim heeruul said...

name pon perempuan..pantang nmpk bende2 comel..=p

Pendamba Mawar said...

umah pendamba ni ada dua ekor angry bird sesat.wahaha

Run Away said...

memang pemes ar burung marah ni...budak2 pun suka....;d

Ana Farhana said...

huuuu,angry besttt. fofularrr :P

Namee Roslan said...

sebab game dia buat kita geram sakit hati kat babi tu ! babi tu siap gelak jahat bila kita tak dapat lastik dia! hhahah

Admin said...

phat pun terjebak ..geram je ngna binatang haram hijau tu ..akhirnya dpt jugak 189/189 stars hehe

nurul diana said...

hahaha bnde alah nii mmg da femess

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216