TEMAN SETIA

Seronoknya Main dengan Beliau

ASSALAMUALAIKUM!!!


hoho
best woo kuar jenjalan tadi
bajet cakap dekat Aaron Aziz tak mau keluaq mana hari nie
last-last lepas merata jugak
tapi tapi keluaq dengan parents pulak kali nie
sebab daddy nak belanja macam-macam hoho
jimat duit gaji aku


benda first kalau keluaq
wajib la isi perut dulu
makan laksa siam
perghh sedap wooo
pernah makan tak
nie ha ghupe laksa siam
|
|
|
|
|
\/


nyum nyum
serius sangat sedap
sampai daddy aku yang tak pernah makan laksa orang masak tue pun 
boleh bantai sampai semangkuk



lepas habis dah isi perut
aku pi 'pet shop'
nak beli bawang dengan sayuq untuk masak esok binatang la
habis duit aku RM70 hinggit beli benda-benda bawah nie
|
|
|
|
|
|
\/


hamster!!!!comey weyh aku beli sepasang
suka aku main dengan haiwan nie
manja gila walaupun baru beli


tempat mandi hamster..hoho

pewangi untuk mandi..kira macam sabun la...bau strawberry lagi

vitamin untuk kuat


habuk kayu...untuk tempat dia 'beyak'

sangkar dia...comel weyh


lepas nie ada tanggungjawab la aku
jaga dua ekor nie
kuikui
ada juga peneman aku di kala Aaron Aziz sedang sibuk
daddy aku pulak beli kura-kura
kuang~~
|
|
|
|
|
\/
warna dia cantik...macam army




makanan beliau..nyum nyum


banyak pulak haiwan umah aku nie
ada dua ekor ikan oscar dengan seekor ikan kaloi yang gila besar
nanti aku letak gambor mereka
okbai =.=


p/s:: boleh buat wonderpets dah dalam rumah nie









TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

5 sayang gua:

Pendamba Mawar said...

sok nak g beli rimau la..

RinsyaRyc said...

hehe.. suke kocing aje.. tikus ngeri sikit.. ekekkee

RinsyaRyc said...

hehe.. suke kocing aje.. tikus ngeri sikit.. ekekkee

kim heeruul said...

ada brp ekor?

Nyamuk Terbang said...

@kim heeruuldua ekor..jntn dgn betina

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216