TEMAN SETIA

MISTERI | Mayat Berjalan Pulang

ASSALAMUALAIKUM!!!


lama kan aku tak buat cerita hantu
rindua tak dengan cerita hantu *mintak lempang
nak tanya nie apa perasaan hampa kalau 
mayat yang mati berjalan balik sendiri rumah dia??
erkk kalau tanya aku..aku senyum ja sambil buat muka berani

sebenarnya ada cerita nie
tapi bukan dalam negara kita la
benda nie amalan kepercayaan masyarakat dekat Kg.Trodja (Indonesia)



cer tengok betul belakang tue
macam ada tempat menyembah kan
mungkin depa nie dok puja kot benda-benda macam nie sebab tue dia mai
tapi bagi aku la
tempat nie kawasan dia berbukit
mesti curam kan
jadi kalau ada orang mati atas tue mesti dia jatuh tergolek-golek ke bawah
secara kebetulan jatuh depan rumah dia
haha karut
okbai =.-






renung la lama-lama gambar atas tue
gambar mayat weyh

sumber :: SINI


p/s:: minggu depan ada cerita hantu uitm





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

8 sayang gua:

atiqsalleh said...

nape pakai baju mayatnya? huhu

kim heeruul said...

errr..hope tak masuk mimpi..

Ku Azhar said...

hehehe blog gmbarhantu..dlu dh khatam habis tp skrng dh xikut...rasa tkut lak :p

BiQa HatmiN said...

aduh..gambar ni boleh buat rindu..hahaha..

nurul diana said...

err btulkahh?????///

Pendamba Mawar said...

menurut sumber yang pendamba pernah baca,memang dia buat pemujaan.untuk si mati,supaya dapat berjlan sndiri walauppun da mati. entahlah..ada saka agaknya.hee

Namee Roslan said...

ya Allah, rambut dia tu haa yg buat takut sgt tuh !

izy said...

serammm dehhh

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216