TEMAN SETIA

PANAS | Abby Abadi Dan Zul Putus

ASSALAMUALAIKUM!!!


lama kan aku tak gosip pasal orang
haha sesuka hati ja nak kutuk orang bagai
diri sendiri pun tunggang terbalik
tapi tak pa lah
nak juga kongsi dengan hampa
tak aci la aku sorang ja taw 
jahat tak??


kalau sebelum nie buka ja blog 
mesti gambar Memey dengan Norman
ouhh bahagia nya mereka
dalam bahagia tue
apa pulak cerita Abby dengan Zul *ada kaitan kan??
nak taw ka??
jom kita soksek *macam nama sekolah dekat rumah aku ja
|
|
|
|
|
\/

ok sangat sweet
tapi apa yang aku dapat dari blog Abby nie adalah

***************
Sehingga ke saat Sy menaip utk entri ini, Sy mmg tak segan utk akui yg Sy mmg sayangkan dia. Sayanggg sgt2! huhu... Tp keadaan, masa, org2 tertentu, yg bweekk (:P) semualah.... nmpknya tak menyebelahi kami. Berat sgt Sy nk share kan hal ni sebenarnya, .... tp, takpelah..... Biar Zul happy dgn kehidupan dia skrg. Sebab apa kami tak buleh lg berdua, biar Sy simpan jer. Yg pasti, Sy tumpang gembira dgn apa yg dia ada :) Mungkin dia tak sedar yg Sy ni selalu ada di sebelah dia selama ni. :(


    Sy......... mmmm, di duga lagi...... Sedih mmg tak tergambar dgn kata2, tp Sy redha dgn ketentuan NYA..... Mungkin ada kesilapan Sy, yg Sy lakukan tanpa sedar sebelum ni, & skrg inilah balasan tuhan pd Sy. Sy terharu sebenarnya dgn doa dr semua yg mengharapkan kami bertemu jodoh sebelum ni, tp apakan daya......... Sy pun mengharap 'sesuatu yg terbaik' sebenarnya... tp INILAH TAKDIR SAYA :)

  Sy sedih........ sgt sedih utk terima 'kehilangan' ini.......... tp Sy takde kuasa utk ubah keadaan. Sy cuma nk org yg Sy sayang bahagia dgn apa yg dia mahukan. Insyallah, masa susahpun buleh jer cari Sy. :,)

*********************
aku kutip sendiri dari blog Abby
nak tahu kisah lanjut dan gambar depa
boleh la klik SINI

p/s:: aku suka tengok depa dua,nampak sangat sweet kan??

sumber:: SINI







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

7 sayang gua:

Abby Abaldi said...

oit :)

B33HA LoV4to said...

abby abaldikat atas tuh... Hahah..

Hurm..ade jugak Beeha baca dekat fb abby abadi pasal ni...xpe lah..nak cakap sabar pun kita bukan di tempat dia..so..tak tau nak kate ape...hee

Zulfahmi said...

Nampaknya hubungan ABBY tak berapa nak ABADI

Pendamba Mawar said...

sapa dia ni?

Namee Roslan said...

tapi hensem gak bf dia tu. umur sebaya saya tp nmpk berumur. hehe

Hunnym Syot 美智子 said...

tak peww laa.. ini sume keje Allah :)

princess said...

kesiannya . tak ada jodoh mungkin . pape pom semua dua dua happy : )

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216