TEMAN SETIA

10 Fakta Yang Perlu Diterima

ASSALAMUALAIKUM!!!


hari nie mood gua memang agak memilukan
sapa lintas buat tak tahuan hala..
gua lempang laju-laju
tadi adik gua dah kena penampor
gedik lebih sangat
ambek hang..rasa...
huahuahua
gua memang kakak yang kejam


ok la mai kita tengok fakta yang gua nak kongsi
eh tolong klik nie dulu SINI
|
|
|
1. Gua selalu dapat idea buat entry time berak *tambah lagi kalau sembelit

2. Benda yang gua paling suka buat adalah kentut sambil gelak *bunyi best woiii

3. Blog gua nie menghabiskan masa selama sebulan sebelum dilahirkan *berpeluh juga la

4. Header blog gua..bukan gua yang buat tapi budak nie  *aku buta IT..tak reti nak buat

5. Gua hampir gila akibat meneliti coding untuk edit blog dengan terlalu teliti... *gila neraka..nasib tak gila

6. Gua komen lebih dari 100 blog dalam sehari tapi gua cuma dapat 10 komen untuk sehari *hampa kejam

7. Blog gua nampak maju..tapi haram blog nie tak pernah menghasilkan duit *nie fakta menarik ok

8. Setiap kali gua tengok cermin..gua ternampak muka lisa surihani dalam cermin *gua tak mencarut

9. Aaron Aziz dalam setiap entry gua bukanlah nama sebenar...*sebut nama betul orang cari pulak...haha

10. Penonton konsert k-pop lebih ramai dari penonton forum perdana *renung sampai termenung


*******************

FAKTA TAMBAHAN::

BJT gua tak sampai lagi selepas dua minggu gua pos




dear posmen, see u in jail!!
emosi gua terganggu selepas terima benda jadah nie
terus lapar kitkat
#kbaii

p/s:: gua tengah marah nie




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

10 sayang gua:

Ana Farhana said...

perghhh! dua minggu ? dasyat benorrr

Unknown said...

mmg terlalu fakta ni !! . haha

Rosalia said...

fakta yg kelakar.hahah sabarye. salahkn posmen lembap hntr.

Honey Liyana said...

Awesome fact dear...hihi...

Pendamba Mawar said...

fakta2 menarik

thaqibzaki said...

Tapi kalau bawa makhamah, mengikut akta tandatangan elektronik dan juga persetujuan, kenyataan yang telah dipos itu menunjukkan bahawa kita telah bersetuju dengan syarat-syarat yang ditetapkan bahawa kita menerima surat tawaran itu. Tak percaya, boleh usya undang-undang dalam teknologi. :)

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

sah kau ade masalah jiwa ni..kau kena denggi ke..?? hahaha

kim heeruul said...

fakta ini hanya boleh digunakan dlm mimpi saja..hahaha

nurul diana said...

hahaha sye tau spe aaron aziz andaaa :P

Namee Roslan said...

awak komen others more than 100 but u dpt less than that. eh pelik. nampak sgt takde interaksi di situ kan. tak syok lah gitu. hehe. serious dpt idea time berak ?? wahhaha

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216