TEMAN SETIA

AUTHENTIC THAI

ASSALAMUALAIKUM!!!!


semenjak dua menjak tiga empat lima enam menjak nie
atie jarang update blog
sebab nenek atie tengah sakit
tadi lagi sekali gi tengok dia
alhamdulillah makin sihat
semalam atie dah gi sensorang
hari nie gi dengan family pulak
well sayang dengan hospital punya pasal
haha *gelak sopan


balik jer singgah tesco untuk isi perut
ehem tesco lagi
makan-makan di AUTHENTIC THAI
sapa tahu??


dekat sini semua masakan ala THAI
memang orang THAI pun masak
atie dah addicted dengan dia punya laksa
memang sedap la
tapi kurang pedas
|
|
|
|
\/


pelik juga la laksa dia
tak macam laksa penang
dalam tue ada macam-macam benda
gila kenyang makan
|
|
|
|
|
\/


nie raja segala makanan
haha
makanan tak habis semua dia sapu


ice lemon tea..dgn teh o ais
sama ja pun warna kan??
serius tak larat nak habis


mak atie makan nasi goreng ayam
sedap jugak la
nasi dia banyak
tapi tak sempat nak snap
toleh ja dah habis 
haha
biasa la tengah lapar kan


makan-makan seramai empat orang
semua sekali total RM37
pulut durian dia saja harga RM7
pulut dia amat sedap
tapi tak berbaloi sebab sikit

****************

sebelum balik singgah dulu main game
atie memang gila game
tapi time keluar dengan Aaron Aziz malu lak nak main
kahkah



sebenarnya atie pun main gak benda nie
tapi segan lak nak snap
haha

~sory entry boring sebab busy~

p/s:: macam lawak ja dok guna nama sendiri dalam entry..aishhh







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

11 sayang gua:

Ku Azhar said...

xleh bc buat kali kedua..lpar! T_T

Kyohei Akimaru said...

oishi...

Farrah yong said...

laparrr . siut kau .

onie said...

huyoooooooooooooooooooo!lapaq makanan ala thai....

einz said...

wah....sedapnye makanan tuh....neway mudah2an nenek atie pat sembuh yer....

minta tolong sikit~

i'm asking a help~
like means love....
help me out~
PLEASE CLICK "LIKE" AC first at http://www.facebook.com/pages/Ainoura-Collections/146996722056301 , in order to vote (LIKE) Nur Farahin
Much Appreciated
then click here
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=170346963054610&set=a.169985239757449.40442.146996722056301&type=1&permPage=1
ur vote means a lot to me~

ADEEYA said...

macam sdap je laksa tu. t.t DAH LE TENGAH LAPARRR. huhuhuu

THE LEKAT LEKIT STORY said...

laksa thai ni berlemak ekk..

nORDiyana said...

cik nyamuk naik jgak moto tuh..cool lah ,hehe :)

Namee Roslan said...

sedapnya. teringin pulak rasa......:p'''''' air liur meleleh. hehe

princess said...

dekat mana lagi ada kedai ni . nak try jugak . heee : )

mia kaftiya said...

eh, eh.. atie.. gambar header blog awak sebijik macam muka kawan kite!!.. Terkonfius sekejap td. hehehe..

BTW, kte tag nama awak kat sini..

http://miacuteker.blogspot.com/2011/11/nah-sila-jawab-soalan.html

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216