TEMAN SETIA

REVIEW | Alamak Toyol

ASSALAMUALAIKUM!!!


holla semua....
sebelum aku start merepek
apa kata hampa tolong aku klik SINI
ok makaseh


semalam seharian la aku melilau
teman adik aku date
chisss
nak ajak Aaron Aziz dia ada exam pulak*doa ler budak nie lulus
hampeh betul
so semalam jadi solo seketika
tapi tekanan jugak la jalan sensorang
wuuuuu

aku ajak depa semua tengok cerita
ALAMAK TOYOL
sebab aku tengok thriller macam best ja
wahaha
|
|
|
|
|
\/


Kisah bermula dengan Pak Umar yang pergi berjumpa dengan bomoh untuk mendapatkan toyol atas niat untuk cepat kaya. Bomoh itu mempunyai banyak koleksi toyol dan setiap toyol mempunyai harga masing-masing. Oleh kerana tidak mampu, Pak Umar mengambil toyol yang paling murah. Setelah mengambil toyol dari bomoh, bomoh tersebut mengecop barcode di dada kiri Pak Umar. Pada waktu yang sama, Fakhrul dan Kudin yang juga merupakan sahabat baik juga memikirkan jalan untuk mendapatkan duit. Hampir setiap hari mereka mencuba kaedah baru untuk merompak namun semuanya gagal.

Sehinggalah pada suatu hari, Fakhrul dan Kudin mahu merompak Pak Umar namun Pak Umar tiada duit untuk diberikan pada mereka. Pak Umar bercadang mahu memberi toyol tersebut pada Fakhrul dan Kudin. Pada mulanya Fakhrul dan Kudin menolak toyol itu. Namun lama-kelamaan mereka sanggup untuk menerima toyol itu daripada Pak Umar. Toyol beralih arah dan barcode di dada kiri Pak Umar hilang serta-merta dan timbul barcode di dada kiri Fakhrul dan Kudin. Sejak hari itu, bermulalah kisah Fakhrul dan Kudin yang mahu jadi cepat kaya. Malangnya nasib mereka apabila toyol yang diambil dari Pak Umar itu tidak pandai mencuri. Fakhrul dan Kudin terpaksa mengajar teori dan praktikal kepada toyol tersebut untuk mencuri.

sumber :: SINI


****************

lawak weyh cerita nie
tak rugi duit aku macam sebelum nie
dari mula cerita sampai habis memang hampa akan gelak
so aku bagi 4/5 untuk cerita nie
pi tengok cepat!!

p/s:: nak letak gambar tiket ada kat budak-budak tue pulak




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

2 sayang gua:

azri johan said...

peh,tengok tak ajak kan....sedih siot....

meh sini, nak ajak join segmen..arini last,hope sudi join ye:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/11/meriahnya-segmen-111111.html

cik violet said...

alamak..cite melayu xlyn la..byk merepk je..haha

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216