TEMAN SETIA

Pengalaman Pertama

ASSALAMUALAIKUM!!!


mesti ramai yang perasan ketiadaan gua sejak tiga menjak nie
haha *perasan betoi
gua pergi holiday la weyh
rugi la sapa yang tak ikut
sebelum dengar cerita sensasi gua yang kalah lisa surihani
apa kata hampa klik SINI  dan SINI
dah??
ouhh terima kasih daun keladi
rajin-rajin klik la lagi
ehem mentang-mentang ada pesta pantun malam nie
ok stop!!


gua pergi holiday selama dua hari satu malam
sangat best kerana mendapat layan istimewa
rugi sapa yang tak ikut gua *aku pergi pun tak ajak orang
ok gua pergi holiday dekat sini
|
|
|
\/


amacam??
teruja tak??
huahuahua
hospital paling jauh pernah gua menetap
dua jam woo dari rumah gua...dengan ada PLUS cukup
damn!!
nie semua sebab terjatuh tangga 4 bulan yang lalu
lama??
memang la lama sebab doktor bangang dalam entry INI dan INI
depa boleh buat tak taw kat gua lepas jatuh tue
ciss mentang-mentang gua bukan tiz zakiah
tak pasal-pasal kena pi HSAH nie
dan dan dapat la pengalaman gua masuk benda comel nie
|
|
|
|
\/

CT BRAIN SCAN!!

best jugak la terlentang atas benda nie
sampai dekat nak tertido gua
nasib kena buat CT scan biasa
kalau yang berkaler tue kena minum air pink dia
yekkk geli ja gua tengok macam air sabun ghupe
tapi scan biasa pun 10 biji ubat gua kena telan dulu
grrr
nie bukti gua masuk benda comel nie
alala tomey tomey *tetiba
|
|
|
|
\/

klik la kalau tak clear
besar sangat tak muat kamera
besa la guna kamera hp
bukan pulaih-pulaih *dslr


tapi jujur aku cakap best kot duk HSAH
best teruk dari hospital dekat rumah aku
layanan dekat HSAH amat lah memuaskan
aku bagi 5 bintang
lebih kurang macam private hospital
serius!!
jururawat dengan doktor sangat baik dan berprihatin
nak g toilet pun depa tolong weyh
padahal gua bukan sakit teruk pun
kahkahkah

makanan pun sangat menarik
walaupun gua kena puasa sehari suntuk
depa sedia macam dok hotel weyh *jakun dak gua
toilet pun ala-ala toilet hotel
sampai mula gua dengar kena tidur hospital
gua nak terkencing sebab nampak macam private hospital
tapi goverment kott
gua yang boleh respect sangat hospital nie
sebab gua cakap sakit sekian-sekian terus depa buat tindakan
tak macam hospital yang gua kutuk hari tue
lembap nak mampus


tapi sayang kehadiran kekasih lamamu
yang tak best nya benda bawah nie
|
|
|
\/

emergency radiology la pulok....grrr

alamak tak clear..nie dia suh refer Hospital P.Pinang yer..

kenangan weyh..ingat senang nak masuk hospital best macam nie

kemas kan???1083810 kali lagi kemas dari hospital yang aku tak suka tue

ehem ehem nak bagi ucapan sikit
kepada semua kakitangan HSAH SUNGAI PETANI,KEDAH
serta jururawat pelatih..dan kawan-kawan yang tengah praktikal *sebab sama umur
thanx la sebab ingat aku budak sekolah
kahkahkah
bukan-bukan
saya dengan ini nak ucap beribu berjuta ber ber dan berterima kasih
sebab melayan pesakit yakni saya dengan sangat baik
jasa anda amat dihargai
err doktor boleh tolong klik SINI dengan SINI tak
ouhh doktor busy 
#kbai

p/s::first time gua puji lebih macam nie..haha
NT:: ada effect pulok CT scan nie..takleh driving dalam masa terdekat...grrr

tambahan :: sedekahkan Al-fatihah untuk adk angkat aku..meninggal petang tadi




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

16 sayang gua:

kim heeruul said...

tringin nk baring benda kejadah tu..

Pendamba Mawar said...

fuyo.. brapa ringgit semalam? katil deluxe ok tak..empuk tak? aircond ke kipas?hehe

Anonymous said...

pesai xbgtau abam?...isk dia nie...wat owg isau jaa....

Ikam said...

erk..beso tu jeke otak ko..??..WAKAKAKA...

*LARII..!!!!

Saddila said...

semoga cepat sembuh :))

takmo nakal2 . hihii

widiea azira said...

eeee nk masuk dlm bende tuh boleh..yg puteh2 tuh....

akuadalahaku.. ^_^ said...

lps nie kna pgi hospital Penang pulak ke.?

IntaNBerliaN said...

oo hospital sultan abdul halim.. dkt je dgn umah sy ni.. :-)

ascil.punye.lah said...

cam best je tempat baring2 tuh.hahah.

Ku Azhar said...

waaaa..smoga cpt sembuh!!!! hehehe lucahnye otak dia! :p

Anonymous said...

best tak kne ct scan. haha. melly nanti keje bidang tu ah :D tapi skang still baru lg

Anonymous said...

best nyee tempat die g bercuti tu.
get well soon k?

al-Fatihah. semoge beliau ditempatkan dikalangan org2 beriman

monologmalamhari said...

tak suka hospital .. hehe

al-fatihah .

SyuraLatif said...

omg.. sekarang dah ker?

RinsyaRyc said...

<---pernah masuk spital sebab kena serang malaria. oh dunia rasa lompat2 n terbang2.. tapi alhamdulillah umur masih panjang...

^___^

cik ery said...

pernah pegi hsah jugak :)


doakn awk cepat sembuh




alfatihah buat adk agkt..

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216