TEMAN SETIA

YO-YO

ASSALAMUALAIKUM!!!


gua dah kena penyakit sawan malas
sampai nak update blog pun dah jadi malas tak tentu hala
cisss sungguh tak suka
oleh sebab tue maka banyak la entry yang tertangguh
sampai gua sendiri lupa nak update apa
*lupa lagi


secara ringkasnya hari nie gua nak buat entry pasal yoyo
huahuahua
memang gua taw mesti ada yang tengah maki gua 
kejadah apa budak nie nak cerita pasal yoyo
budak kecik hingus tengah meleleh pun taw yoyo tue rupa macam mana
|
|
|
|
\/

ini YOYO
yer kawan-kawan
damn!!
dulu kecik-kecik gua suka kumpul yoyo nie
macam-macam gambor ada.
tapi gua paling suka yang ada lampu blink blink tue
gila bajet kawan-kawan len tak dak yoyo macam gua
siap buat naya lagi dekat yoyo member
wahaha
kurang haja kan gua


TAPI!!!
hari nie gua tak mau cerita pasal yoyo nie
macam tak fun ja *amerika betoi
gua nak cerita pasal yoyo yang nie
|
|
|
\/

ha amacam??
meleleh air liur??
ternganga mulut??terkesima??teruja??
haha
tak pernah tengok??
ya sama macam gua mula-mula jumpa benda nie dulu
gua jumpa masa dok dekat kolej
masa ada festival Chinese New Year
masa tue baru lah gua tahu kewujudan benda nie
ouhh sungguh tragis


ok nie sebenarnya permainan tradisional China
kira yoyo la jugak
sedara kembar sebelah mak dia barangkali
hoho
tapi yang nie spesial sikit
siap boleh lambung-lambung 
baling lagi
memang best
tapi kalau tak reti main memang buruk rupa
gua ada video budak kolej gua buat persembahan main benda nie
tapi nak upload memang lambat la
tenet tak bayar lagi
#kbai =.=

p/s:: hari nie gua cipta rekod sebab makan roti 60 sen ja..syabas


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

4 sayang gua:

Namee Roslan said...

eh mana nk beli tu ?? saya peminat setia yoyo. dulu beriya beli proyo. haha

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ said...

haha main yoyo cina mcm main gasing


cuma in gergasi saiz

Pendamba Mawar said...

benda alah apa tu?cam ne nk main?

SyuraLatif said...

rak pernah jumpalah.

alat permainan ape tu?=.=

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216