TEMAN SETIA

PARODY | 150 Juta

ASSALAMUALAIKUM!!

tengah dok berak tadi
tetiba dapat idea nak menjahanamkan lagu
wahaha
bukan jahanam
hanya untuk merehatkan halwa telinga *tak menahan ayat
sebelum tue cer klik SINI

|
|
|
|
\/
Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
Eh kenapa hang pilih jugak dia
Apa hang buta,dia bukan ada rupa

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan orang hang tarik tangan aku
Yang tengah melantak tak perasan hang lalu
Sambil geram hang rasa nak sepak aku

Dia mungkin bengis seperti naga
Tapi dia meluat tengok cerita korea
Tambah bila ada mat bunga
Orang hidup pun rasa boleh koma

Aku xmaw kenal dia

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
depa nie memang jenis tak reti
Aku dah kata jangan kalut pasai kami
Satgi tak pasal masuk dalam melodi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Bila nak habis berhenti mengira
Dulu kecik-kecik tak pi tadika
Bila dah besaq macam nie la dok ada

sayang mungkin marah tak kira masa
tapi sayang tahan sebab tak kuasa
sayang rasa macam nak sepak saja
tapi sayang tak mau dituduh derhaka

saya benci dengan dia

Buat apa dicerita
Biaq pi la kat depa
Yang nak kalot kenapa
Kain sendiri tak terjaga

Baju takdak takpa
Janji tak susah sapa
Duit banyak tak guna
Kalau hidup tak bahagia

Aku lebih bengis dari hampa
buat apa aku nak nangis sebab cinta
Aku rasa macam sia-sia
Macam la aku dah takdak kerja

Aku memang baran hang peduli apa
Hang ingat aku nie patung cendana
Aku pun boleh buat gila
Hang tunggu masa,nanti hang kena

Rahsia depa rahsia kita....


p/s:: just for fun..haha...

NT:: sapa nak buat cover..bagitau naa


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH :)

9 sayang gua:

Cik Tomato said...

Haha sumpah lawak ! Pandai hang parody na ~ Cun !

Akito Boron said...

cover? mintak approval dari najwa latif dulu. hihihi

IkhAnif said...

erk..??..fynn Jamal tahu dok yng hang parody lagu dia..??..nanges dia wey...><

Namee Roslan said...

ahahahha, habis lagu tu !! :D tuan punya badan tau tak ni ?? :D

Daddylicious said...

rupa mmg tiada tapi power sangat ada..hehe

RinsyaRyc said...

hohoho.. apela.. >_< layan gak~ hek3

kim heeruul said...

nie lagu apa sebenar nye ? (-.-')

msredcheesecake said...

Saba je la... Hheee.. Tak de keje la ni... Pas ni buat lagu lain plak...

Pendamba Mawar said...

hehe.:)nice

COPYRIGHT @ NYAMUK TERBANG 0216